Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.10.2025 keskiviikko  (Luettu 77 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
29.10.2025 keskiviikko
« : 29.10.25 - klo:07:30 »

Huomenta!

Taas jotain tihkua satelee +5 on lämmintä.

Tänään vaihteeksi lääkärin juttusille. Varasin yksityiselle kun terkkariin ei oota tarjottiin. Verikokeet sanoo että tarvetta on lääkärille.

Tämmöistä tänään [:-)]

Kivaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.10.2025 keskiviikko
« Vastaus #1 : 29.10.25 - klo:07:39 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 29.10.25 - klo:08:05 »

Huomenta  [:-)]

Nätit kuvat  [:-)]

On se kumma, jos verikokeet on päin peetä, eikä pääse julkiselle  [:-/]

4 astetta ja
Vettä on satanut kuin esterin persiistä, eikä loppua näy  [NUT] [NUT] eilen 32 mm.

siitäkin huolimatta..

« Viimeksi muokattu: 29.10.25 - klo:08:18 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 29.10.25 - klo:09:21 »

Tosi kauniita kuvia  [:-)] [:-)] [:-)].

Ai muualla satelee. Meillä päin on ihan kuivaa. Sumuinen on maisema. Milli on varmaan kolme kertaa tänä aamuna käynyt parvekkeella, mutta ei se siellä viihdy kun on kylmä.

Pelkäsin jo, että Telkkiselle ja Minnille on sattunut jotain, kun eivät illalla olleet pönttöilemässä. Vaan on tuo niin...sanonko mistä, kun ei pääse terkkarilääkäriin, vaan on mentävä yksityiselle  [:-/]. Joka tapauksessa, tsempit lääkäriin.

Kaikille mukavaa päivää!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 29.10.25 - klo:10:07 »

On taas nätit kuvat [:-)]

Joo täällä on lääkäriajat kortilla, kiireettömiä aikoja on eli menee minne lie.

Minun erikoislääkärin lausunnossa on, että pitää käydä lääkärin palpoiltavana kerran vuodessa ja kokeet mitä pitää ottaa nekin on mainittu. Niitä kun pyysin eiiiii...ole tarvetta. Sanoin selvä!!! Meni 10 min kun terkkarista soitettiin, että kaikki kokeet otetaan mitä pyysit. Niissä kävin, piti itse kannasta katsoa tulokset, soittaa terkkariin jos arvot ei ole kunnossa. Ei ole, aikaa en saanut kun jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Kannassa vielä luki voi hyvin ja kerroin nimenomaan etten voi hyvin oma puoliso oli vieressä ja kuuli mitä kerroin. Tekis mieli sanoa ruma sana niinku se on.  Siis menen lääkärille joka minun kilpparin leikkas ja hän varmaan kertoo missä mennään.

Kiitos tsempistä [:-)]
« Viimeksi muokattu: 29.10.25 - klo:10:28 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 29.10.25 - klo:19:01 »

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #6 : 29.10.25 - klo:19:25 »

Kurjaa tietysti nämä "ajan varaus/lääkärin aikojen ongelmat" muiden ongelmien lisäksi vielä, ei kiva [:-(] [:-(]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 29.10.25 - klo:19:29 »

Näin sitä iltaa voi rauhassa viettää kuten kisu kuvassa tekee. [:-)]

Lääkärireissu antoi helpottavia uutisia. Lääkäri jolla kävin ja joka minut leikkasi on kyllä ensteks paraa lääkäri jonka kanssa olen ollut tekemisissä. Kun meni huoneeseen ja odotin aulassa hän sanoi moi mehän ollaan tavattu muissakin merkeissä. Niin ollaan vastasin.
Kun menin vastaanotolle hän kävi joka ainoan labran läpi oli 30 arvoa. Selitti ne juurta jaksain missä mennään..Tutki kaulani ja kehui onpa hieno arpi kun sitä ei näy lainkaan. Totesin hyvä käsityöläinen on ollut asialla  :-))
Että nyt on yksi tai useampi huoli vähemmän [:-)]  yksityinen jacalan lääkäri tietää!!

Marraskuussa seuraava lääkäri  [?]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 29.10.25 - klo:20:00 »

Mukavaa kun Telkkisellä on ollut hyvä lääkäri, ja kaikki muukin oli ilmeisesti hyvin.  [:-)]

Ihanat kuvat kisuista. Meidän kisu oli aivan ihmeissään kun mies oli pois, -autoremontissa kaverillaan. Normaalisti Milli nukkuu kaikessa rauhassa. Nyt kulki ympäriinsä.

Olen mietiskellyt, että eikö missään hommassa tuo käsi haittaa niin paljon, että on oikein hankala tehdä. Tänään se selvisi. Aloin kutoa taas sukkia että saan langanloput käytettyä. Silmukoiden luomisessa haittasi niin että meinasin jättää homman sikseen, mutta sisulla loin silmukat. Nyt on molemmat sukat alussa  :-))

Hyvää yötä ja kauniita unia!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 29.10.25 - klo:21:00 »

[:60]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : eilen kello 08:14 »

Päivä kerrallaan, ei tässä uskalla kovasti vielä liputtaa parantumiselle, Mutta eteenpäin.

Voi Milliä kun oli ihmeissään kun yksi perheenjäsen puuttuu. Onneksi nyt kaikki taas kunnossa [:-)] ja autokin tuli kuntoon!

Tuttu tunne tuo käden tilanne murtumisen jälkeen että silmukoiden luonti kutoessa on haastavaa. Itsella kohta 13 v.murtumasta, niin sama on ongelma ja tosiaan kudon Mesis sinuun nähden nykyään hyvin vähän. Pipo+kaulaliina ehkä tulee tehtyä ja se käy ranteeseen.  Sinä sentään teet paljon sukkia niin voin vain kuvitella miten se ranteeseen käy.

Minäkin päätän keventää arkea :-)) hyvä vinkki :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : eilen kello 11:49 »

Enpä minä ole juurikaan kutonut. Nuo yhdet sukat tein valmiiksi, jotka aloitin vuosi sitten. Nyt ekaa  kertaa loin silmukoita, ja minulla ei satu niinkään ranteeseen, mutta vasemman käden nimetön ja keskisormi eivät toimi niin hyvin, että saisin lankaa pidettyä kireällä. Se oli isoin ongelma.

Ja ei tullut auto kuntoon. Se oli tänään katsastuksessa ja remonttia tulee kamalasti  [:-/]

Sarjis oli hyvä  [KIPPIS]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.149 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.