Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.11.2025 torstai  (Luettu 96 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 6.11.2025 torstai
« Vastaus #15 : eilen kello 08:40 »

Kissoja minäkin suren,-ja lintuja, -ja luonnon eläimiä, kun joutuvat ulkona olemaan, oli sitten ilma mikä hyvänsä  [:-(]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : eilen kello 12:56 »

Sitä aina pelkään, että osun kohdalle missä on joku kärsivä eläin. Onneksi nyt tintti ei ehtinyt kärsiä.

Olen kerran lokin ottanut koiralenkiltä mukaan, ei ollut millä olisin kuskanut niin otin hupparin päältä kiedoin sen siihen, käveltiin pihaan ja oli auton avaimet mukaba, koira ja lintu autoon ja vein sen Heinolaan jossa hoitivat vaurioitunutta siipeä. Ei muistaakseni saatu korjattua siipeä mutta jäi sinne asukkaaksi siipirikkona. Ruokapöytä oli jokapäivä katettuna.  [:-)]
.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : eilen kello 14:28 »

Sinulla kävi lokin kanssa paremmin kuin minulla. Silloi kun asuin maalla, niin olin koiralenkillä ja menimme yhdelle rantakalliolle. Koira oli silloin muistaakseni uros saksanpaimenkoira. Siinä kalliolla oli lokki, eikä lähtenyt pois, vaikka olimme noin metrin päässä. Koirakaan ei tehnyt mitään hyökkäyksiä, vaan oli hiljaa vieressäni. Näin, että lintu oli kuolemaisillaan, mutta en saanut millään lopetettua sen tuskia, niinpä menin kiireesti hakemaan miestäni apuun. Matkaa oli ainakin puoli km, jos ei enemmänkin. Läksimme autolla sinne, että pääsimme nopeasti,mutta kun saavuimme perille, se oli liian myöhäistä. Lokki oli kuollut. Sen verran sitä katsoin, että joku oli sitä ampunut.  [:´(]
 Mikä onni, että Sinun lokillesi kävi paremmin.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #18 : tänään kello 11:08 »

Surullinen juttu Mesiksellä  [:-(]

Telkkisen juttu päättyi hyvin. Kiitos telkkisen  [KIPPIS]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : tänään kello 14:15 »

Tuollaisia tapauksia aika pelkään kohtaavani kun Mesis kerroit omasta lokki kokemuksesta. Aina kun yrittää apua antaa se on jo iso plussa. Joskus apu vaan ei ehdi ajoissa.

Kiitos ymmärryksestä :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.048 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.