Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.11.2025 perjantai  (Luettu 87 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 14.11.2025 perjantai
« Vastaus #15 : 14.11.25 - klo:18:10 »

Joko Jarmolla on Talvirenkaat pyörässä?

Kyllä olen paljon jäljessä tuosta nykymusiikista. Telkkisen laittaman kappaleen kuulin varmaan ensimmäisen kerran enkä vielä osaa sanoa tykkäänkö siitä vai en. Aika tarttuva melodia tuntui olevan.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #16 : 14.11.25 - klo:18:11 »

Talvirenkaita taitaa löytyä pariinkin pyörään mutta ei niihin pyöriin mitkä on käytössä  [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 14.11.25 - klo:18:16 »

Joutsenia en ole ruokkinut koskaan, juttelen niille ja kehun niiden kaunetta :-))
Tänää juteltiin miehen kanssa, kun pellolla näkyi joutsenia, että silloin kun oltiin lapsia, oli suuri ihme, jos niitä näkyi.

En ole pitkään aikaan nähnyt lokkeja, mutta tänään näin yhden.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 14.11.25 - klo:18:18 »

Talvirenkaita taitaa löytyä pariinkin pyörään mutta ei niihin pyöriin mitkä on käytössä  [:-DD]
Talvikelillä pitää sitten vaihtaa koko pyörä, ettei liukastele.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 14.11.25 - klo:19:59 »

Täällä satoi ripauksen lunta ja taitaa huomenna olla liukasta teillä kun pakkasta on ennustettu.

Ehkä nastarenkaat olis tarpeelliset jo näillä keleillä kuten autoissakin on vaikka tiet on olleet sulat :-))

Mitä tulee musiikkiin on kait 10 vuotta sitten tehty kappale. Olen ennenkin kertonut että sanat+musiikki+ tunnelma yhdessä ovat minun juttuni. Eilen kun musiikki soi Antti hiihti pohjoisen aukeella puhtaalla lumella ei ristin sielua näkynyt. Se luonnon rauha välittyi minulle ja tämä minun suomeni soi taustalla. Tällainen musiikin kuuntelija olen :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 14.11.25 - klo:21:25 »

No ei se sitten ihan nykymusiikkia ollutkaan. En kuitenkaan muista kuulleeni aiemmin. Johtuu osaltaan siitä, että meillä katsotaan telkusta (siis mies katsoo) melkein pelkästään urheilua ja toisaalta siitä, että tuo oli Lauri Tähkän levy. Lauri Tähkää en kuuntele, kun en oikein tykkää hänestä. -Erilaisia ollaan.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #21 : 14.11.25 - klo:23:20 »

[:-)] [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : eilen kello 07:56 »

Radiosta minäkin musiikkia kuuntelen eli valita ei voi :-)) siis ihan kaikkea räpistä ties mihin. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : eilen kello 08:22 »

Radiosta minäkin musiikkia kuuntelen eli valita ei voi :-)) siis ihan kaikkea räpistä ties mihin. [:-)]
Olen varmaan joskus kirjoittanutkin missä meidän radio on. Se on kaapin alahyllyllä peränurkassa  :-)). Tietokoneelta kuuntelen musiikkia. Sieltä kuuntelen vain niitä kappaleita joista tykkään. Räppiä en kuuntele koskaan. Mielestäni siinä ei tarvi osata laulaa, kunhan vaan omaa hyvän rytmitajun.
Muistan kun olin töissä yhdessä ompelufirmassa. Sinne sai viedä omia kasetteja, joita oli sitten pakko kuunnella, vaikka ei yhtään tykännyt kyseisestä musiikista. Olin joskus ihan vihainen kun oli pakko kuunnella musiikkia, josta ei yhtään tykännyt.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : eilen kello 08:31 »

Ei räppi minunkaan mielimusiikkia ole mutta kun sitä.tulee muiden musiikin lomassa ei viitsi kokonajan olla radioita sulkemassa. Osaan kuunnella kuulematta mitä lauletaan.

Telkassa kun menee elämäni biisi ohjelma, niin yksikään kappale ei ole osunut niin, että tuohan on minunkin elämäni biisi. Sitä kun ei ole. Ja kaikilla vierailla eri maku. Onneksi se saa olla jokaisella omanlainen.
.

Nyt radiossa onnensävel. Yksikän ei vielä ole koskettanut. Nyt laulaa just Markku Aro Hyvännäköinen. Tuttu mutta ei sen enempää.

.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : eilen kello 08:51 »

Hyvin kirjoitettu. Ei ole minullakaan mitään elämäni biisiä. Jos ei mennä ihan lapsuuteen, alle kouluiän, kun olin äidin sylissä ja äiti lauloi jotain surumielistä laulua. Minua alkoi niin itkettää, että sanoin äidille:"Ei sitä laulua". En kyllä muista mikä laulu se oli. Olen aika herkkis. Vieläkin itkettää "neljässä kissanpojassa" se kohta kun lauletaan että:"Äiti-Mirri kyynelissään syliin heidät sulki"  [:´((]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #26 : eilen kello 09:42 »

Kivoi kuvii  [:-)] [:-)]

Hieno toi "Kaupungin takana sataa."   [:-)]

selviskö se koskaan, että mikä siellä ,vastarannan talon, katolla kimmelsi
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : eilen kello 11:28 »

Ei sen kummemmin selvinnyt mikä se on ja mitä varten. Jotenkin tuntuu, että se on joku "pyöriväinen", koska se tarvii tuulta ja aurinkoa. Koko kesän se on siellä vilkkunut.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #28 : tänään kello 09:09 »

okke  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.067 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.