Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.11.2025 keskiviikko  (Luettu 89 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 19.11.2025 keskiviikko
« Vastaus #15 : 19.11.25 - klo:19:23 »

Huomenna pitäis lunta sataa, aika näyttää toteutuuko ennustus [:-I]

Nyt -6 pakkasta.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 19.11.25 - klo:19:53 »

Tosi suloiset kissanpennut kuvassa, mutta minkä niistä itsellenne valitsisitte? Minulla on yksi ykitse muiden, ja sen ottaisin itselleni. Mutta tämä on vain leikkiä. En toki ottaisi mitään lemmikkiä enää tällä iällä. Kertokaa, onko joku noista niin söpö, että sen valkkaisitte.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #17 : 19.11.25 - klo:20:07 »

Jos olisin kotona niin mikä tahansa kelpaisi kuvan kissoista vaikka useampikin.
Mitähän Milli tuumisi pikku kaverista... [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 19.11.25 - klo:20:08 »

Kyllä kaikki 4 ovat niin ihania, että vaikeaa on valinta. Mutta jos ihan "pakko" olis vain yksi ottaa niin toiseksi ylimmäinen on minun valinta. Onneksi ei ole oikeesti kissanpentu tulossa elämääni [:-)] mielikuvissa otan välillä vaikka mitä. Papukaijoista, marsuihin ym :-)) unohtamatta koiranpentuja.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 19.11.25 - klo:21:49 »

[:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #20 : 19.11.25 - klo:22:47 »

Kivoi kuvii ja juttui  [:-)] [:-)]

Kisut on kaikki somia, mut jos pennun noista valitsisin niin toisiksi alimmaisen valkoisen.
Sillä on semmonen pikku riiviön ilme, et haistakaa pee. :-))

Vähän on lunta satanut,huomenna varmaan sataa vettä . Ihan vaan vois olla aurinkoista,eikä sataa mitään  :-))
« Viimeksi muokattu: 19.11.25 - klo:22:51 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : eilen kello 07:27 »

Valkonen muistuttaa niin minun lapsuuden kisua Murua jonka meidän sen aikainen "talonmies" oli kuolettanut kisumme, haudannut lähimetsään jonka me koulumatkalla löydettiin. Itkien kotiin. Silloin kissat olivat vielä ulkoilemassa yksin.
Äiti selitti, että Muru on varmasti jäänyt auton alle.

Olin jo ihan aikuinen ihminen kun äiti kertoi Murun todellisen kuolinsyyn. Telkkari ei tykännyt kissoista ja naps!!!!  [:-(]

Vielä nousi pahat tunteet silloin mieleen [:-(]

Kiva hyvänyön toivotuskuvs :-))

.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : eilen kello 09:51 »

Jos olisin kotona niin mikä tahansa kelpaisi kuvan kissoista vaikka useampikin.
Mitähän Milli tuumisi pikku kaverista... [:10] [:10]
Milli ei taitaisi tykätä pennusta, -ainakaan alkuun. En kuitenkaan ota kaveria Millille. Arvelinkin, että noista on vaikea valita sitä parasta, mutta niin kuin sanoin, niin minulla on yksi ylitse muiden, ja se on tuo alin  [:-)]. Sen ottaisin, mutta nyt en tosiaan ota mitään.

Ihana kuva Minniltä  [:34]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : eilen kello 10:02 »

Silloin kissat olivat vielä ulkoilemassa yksin.
Jotkut kissat ulkoilevat vieläkin yksin. Tämän rapun alakerran kissa ulkoilee tämän-tästä yksinään, vaikka järjestyssäännöissä se on kielletty. Alakerran asukas asuu vuokralla ja kaikki paperit menevät kai asunnon omistajalle, eikä hän varmaankaan ole antanut järjestyssääntöjä asukkaalle. Kissa on kulkenut pienestä asti ulkona, että varmaankin se tahtoo ulos.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : eilen kello 12:06 »

Miten kissa pääsee sisään kun on kerrostalo kyseessä. Naapuritko päästää.
Meidän talossa asui iäkäs pariskunta jolla oli kissa ja ulkoili yksin. Naapurit samasta rapusta tekivät jonnekin ilmoituksen, kissasta tuli sisäkissa. Ulos naukui mutta nainen ei enää uskaltanut sitä ulos päästää ettei käy mitään.
Nyt on pariskunta pois ja myös kissa.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : eilen kello 15:08 »

Tällä naisella käy kodinhoitaja aamuin-illoin, että päästävät varmaan kissaa sisään ja ulos. En tiedä, kun en ole tämän naisen kanssa missään tekemisissä. Ei täällä varmaan kukaan ilmoittele mistään. Ilmoitustaululla on lappu, ettei autossa saa käyttää sisätilanlämmittimiä. Siitä huolimatta jokuset käyttää. Taululla on myös lappu, että vieraspaikalla saa autoa pitää korkeintaan 4 tuntia kerrallaan. Silti siellä on joskus  auto koko yön. En kuitenkaan ole koko yötä ikkunassa katsomassa, mutta luulenpa, ettei kukaan käy ajamassa pikku lenkkiä yöllä, ja tuoda autonsa takaisin samaan paikkaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.