Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.12.2025 sunnuntai  (Luettu 90 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 21.12.2025 sunnuntai
« Vastaus #15 : eilen kello 11:55 »

Ja sorry, ja thank you ja kun miettii lentäviä sanontoja on paljon ja Mesis minkä osaat ja moni muukin osaa on tärkeää sanoakin monille ketä rakastaa :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : eilen kello 14:25 »

Kiva kun Minni suomensit tekstin.  :-)) En edes ajatellut tekstiä, että sitä ei voi ymmärtää kun on enkkua.

Seuraavaksi pitää laittaa teksti suomeksi jos itse osaan, kaikki ei itseltäkään onnistu kun kielitaito käyttämättömyyden takia on paljolti unohtunut. Nämä helpot kyllä vielä osaan.

En mä suomentanut,vaan tekoäly  [:-I] :-)) mä En ole edes tiennyt,että se osaa kääntää noitakin tekstejä,mitkä on kuvassa.

Et Mesis. Kokeile tehdä niin kuin yritin neuvoa .Vaikka sille telkkisen laittamalla eng.kieliselle kuvalle,niin lopputulos on mun laittama suomennettu kuva  [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : eilen kello 18:21 »

Juu osasin (tai tekoäly osasi) köääntää tekstin mutta en siitä uutta kuvaa saanut, mutta ei ollut tarviskaan. Kiitti ohjeesta  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : eilen kello 18:24 »

Ja sorry, ja thank you ja kun miettii lentäviä sanontoja on paljon ja Mesis minkä osaat ja moni muukin osaa on tärkeää sanoakin monille ketä rakastaa :-))
En ole eläissäni sanonut kenellekään ihmiselle, että rakastan häntä. -Enkä tykkää että minullekaan sanotaan niin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.067 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.