Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.1.2026 lauantai  (Luettu 79 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 17.1.2026 lauantai
« Vastaus #15 : 18.01.26 - klo:08:40 »

Hyvä juttu, ettet Mesis itseäsi loukannut  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 18.01.26 - klo:10:04 »

En onneks loukannu. Näin jälkeen päin kun miettii, niin en oikein edes muista miten kaikki kävi. Sen muistan, että kompuroin siihen korokkeeseen ja yhtäkkiä makasin käytävällä ja minut nostettiin siitä ylös.  [NUT]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 18.01.26 - klo:10:06 »

Kyllä ne papitkin mokaa eli ihmisille sattuu vaikka mitä.

Minä olen ja itkijä eukko,  ihan kaikesta tippa tulee silmään. Minulla on ystävä joka ei osaa itkeä. Aina sanoo että hän on kateellinen minulle joka itken ihan melkein mistä vaan. Hänen monet lopetetut koirat olen itkenyt ja hän sanoo että sisikuntaa ahdistaa kun itku ei tule. Saa jotain voimaa itselleen kun näkee vaikka minin kyyneleet.
 Tuntuu että naapurikin itki enemmän kun näki että minä en pidätellyt itkuani vaan se kun tuli niin sai tulla.
Olisinpa kuin tuo ystäväsi. Minä kun olen sellainen, että häpeän sitä jos vesi tulee silmiin, eikä se tuosta enää muuksi muutu.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 18.01.26 - klo:10:44 »

Itse itken lääkärissä ja ties missä. Hävetä en osaa sitä itkua kun se on minun persoonaani, eli olen oma itseni aina.
Kerran joku lääkäri sanoi kun purskahdin itkuun, että häneltäkin tulee kyyneleet silmiin , siis yhdessä itkettiin ja todettiin että herkkyys ei ole paha asia.

Minun mummo oli samanlainen itku oli todella herkässä liekö peritty juttu.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.075 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.