Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.1.2026 lauantai  (Luettu 76 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
17.1.2026 lauantai
« : 17.01.26 - klo:07:32 »

Huomenta!

Kyllä päivät menee vauhdilla eteenpäin, nyt jo tammikuu on yli puolen eletty!

-6 on pakkasta, taidettiin lämpöasteita tälle päivälle ennustettu. Hyvä kun ei ole liukasta ehkä??

Mukavaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 17.1.2026 lauantai
« Vastaus #1 : 17.01.26 - klo:08:22 »

Huomenta  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 17.01.26 - klo:08:30 »

Somat kahvittelijat :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 17.01.26 - klo:08:39 »

[:-)] [:-)] [:-)] kuville [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Nollan tuntumassa.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 17.01.26 - klo:08:49 »

Kuville  [:5] [:36] [:34]

Aika kurja päivä tänään, -hautajaiset. Onneksi ilma on aika hyvä, -ainakin näin aamulla.

Mutta mukavaa päivää teille kaikille!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 17.01.26 - klo:10:02 »

Mesis sinulle ja miehellesi  [:30]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #6 : 17.01.26 - klo:10:25 »

Mesiksen perheelle voimia tälle päivälle.  [:30]

Ihania kuvia. [:-)]

Tervehdys.
Täälllä pilvistä, kuten on ollut useana päivänä nyt.
Ulkolämpötila on -3,8 astetta.

Tässä vielä välipalaa ja muuta vuorossa.
Ulkoilemaankin päivän aikana.

Eipä tässä muuta.

Hyvää lauantaita toivotaan kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 17.01.26 - klo:10:42 »

Debille [:-)].

Kivaa kun tänäänkin täällä pöntöllä piipahdit [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #8 : 17.01.26 - klo:13:25 »

[:-)] [:-)] Mesikselle ja Isännälle [:30]

Kauppakierros tehty, aika sumuinen ja tihkuinen keli.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 17.01.26 - klo:18:25 »

Monet kiitokset teille jokaiselle toivottelijalle. Ilman teitä olisin varmaan ihan romuna häpeästä. Jaa että miksi?. No siksi, että siinä vaiheessa, kun lähdin hakemaan kukkalaitetta arkulta pois, en huomannutkaan, että penkit olivat noin 10 senttiä korkeammalla kuin käytävä. En siis huomannut sitä, ja kompuroin niin että mätkähdin käytävälle asti. Voi että hävetti  [:17], mutta kyllpä siellä oli auttavaisia miehiä heti ympärillä. Mieheni nuoremman tyttären mies nosti minut sitten ylös ja hain kukat. En loukannut yhtään itseäni, -ja nyt tuo homma vähän jo naurattaakin :-)), mutta tosiaankin, kiitokset teille. Te autoitte minua pääsemään tästä yli.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #10 : 17.01.26 - klo:19:13 »

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : 17.01.26 - klo:19:37 »

Hupaisa kisuvideo [:-)]

Mesis, tuollainen sattumus voi käydä ihan kenelle vain. Jo itse tilaisuus on kovin tunteikas ja ajatukset ovat varmasti siinä hetkessä missä sinäkin olit, ettei kaikkea voi hoksata ja sitten sinulle kävi näin kun kerroit. Hienoa kun sait apua itsellesi etkä loukannut itseäsi. Sekin mahdollisuus olisi ollut. Varmasti kaikki hautajaisvieraat huokasivat helpotuksesta kun sinulle ei tullut mitään vammoja. Olen kuullut, että pappikin on horjahtanut siunatessaan kohti arkkua ja ottanut siitä tukea ettei mennyt nurin. Tämä on elämää  [:30]

Pikkulenkki taas tehtiin, se alkoi itkulla kun naapuri tuli rapussa vastaan, sanoi onpa ihana kun näin teidät, hänen on tehnyt mieli tulla meillä käymään ja kertomaan kuulumisia, ei ole pystynyt. Hän rupesi itkemään kertoi että miehensä , todella mukava, kuoli ennen joulua ym..siinä käytiin hänen suruaan läpi ja hän kun itki niin minulta myös itku tuli. Halasin häntä ja sanoin jotain lohduttavaa kuten puolisonikin. Tovi meni ennenkuin lähdettiin ulos ja vähän tuli tyhjä olo kun naapuri lähti kotiinsa missä ei enää puolisoa ole. Näin se elämä yllättää ihan missä vain ja miten vain [:-(]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 17.01.26 - klo:20:22 »

Minä olen kyllä varsinainen itkupilli. Minulle tulee vesi silmiin pelkästä hyvästä musiikista. Kirkossakin sain oikein taistella kyyneliä vastaan kun kanttori soitti pianolla hautajaiskappaleita. Siellä ei uruista tullut mitään ääntä, siksi pianomusiikkia. Onneksi ei tullut tuollaista tilannetta kuin Sinulla. Olisin varmaan itkenyt. Pari hautajaisvierasta kyseli loukkasinko itseni. No en onneksi.
Mutta en ollut ainoa joka mokasi Pappi sanoi lopuksi, että ottakaa vastaan Herran siunaus,ja  - - hän unohti kesken kaiken miten se menee ja joutui ottamaan vähän matkaa taakse päin uusiksi. Näin se menee. Ykai kompuroi ja toinen unohtaa sanat.

Mutta oli Jarmolta lystikäs video  :-)). En näytä sitä Millille ettei se opi  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 17.01.26 - klo:20:45 »

Kyllä ne papitkin mokaa eli ihmisille sattuu vaikka mitä.

Minä olen ja itkijä eukko,  ihan kaikesta tippa tulee silmään. Minulla on ystävä joka ei osaa itkeä. Aina sanoo että hän on kateellinen minulle joka itken ihan melkein mistä vaan. Hänen monet lopetetut koirat olen itkenyt ja hän sanoo että sisikuntaa ahdistaa kun itku ei tule. Saa jotain voimaa itselleen kun näkee vaikka minin kyyneleet.
 Tuntuu että naapurikin itki enemmän kun näki että minä en pidätellyt itkuani vaan se kun tuli niin sai tulla.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : 17.01.26 - klo:22:37 »

[:60]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.16 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.