Tulin äskettäin kotiin joulunvietosta. Onpa ollut pulinaa pöntöllä!
Olimme ensin kirkossa kuuntelemassa esikoisen kuoron esitystä - ja muutenkin hiljentymässä aaton viettoon.
Sitten Pääpönttölään, missä kuusi koristeltiin ja sitten odoteltiin joulupukkia. Pukki tuli ja lahjoja oli valtavasti! Olipa hauska pukki ja jotenkin niin tutunoloinen... lienenköhän joskus tavannut ennenkin!
Kyllä se joulu tulee tuosta lasten riemusta! Lahjat olivat heille kaikki järkeviä eikä sellaista turhaa "krääsää" ollut lainkaan.
Mummille olivat tytöt tehneet aivan itse lahjoja: parempia ei saisi minkäänlaisella rahalla! "Hyvää Joulua maailman parhalle Mummille!"
Sain hienon piirustuksen, joulupukin lahjatossun ja ihanan liinan! Kaikki itse tehtyjä. Minä olen liikuttunut!
Mutta sitten me syötiin, ja sitten me syötiin ja me syötiin sitten vielä! Ja nyt on sellainen olo kuin olisi tullut syötyä!!!
Jos on massu täynnä ruokaa niin on sydänkin täynnä Rakkautta. Ja iloa ja onnea. Maailman paras Joulu!
Kiitän teitä kaikkia, jotka tekstiviesteillä tai sähköpostilla olette muistaneet! On ollut hiukka kiireistä, tainnut jäädä vastaamatta. Mutta tässä sylillinen Jouluntoivotuksia koko Pönttölän kansalle!