Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.1.2026 tiistai  (Luettu 35 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
20.1.2026 tiistai
« : eilen kello 08:27 »

.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 20.1.2026 tiistai
« Vastaus #1 : eilen kello 08:29 »

-5 astetta ja pihalla 27 mustia  [:-)] :-))

On se hurjaa, miten nopeasti päivä taasen pitenee  [NUT] :-)) tunti jo enempi valoisaa aikaa kuin kk sitten  [NUT] [:-)]
se asia näkyy myös ak- siementen menekissä, kun ahmateilla on, tunti enempi, aikaa pistellä sapuskaa kupuunsa   [:-I] :-))
« Viimeksi muokattu: eilen kello 08:37 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : eilen kello 08:35 »

Huomenta!

Onpa kivat kuvat ketjua aloittamassa [:-)] ja ruokavieraat on jo saapuneet :-))

Nollassa mittari , että liekö ulkona liukasta jota kammoan kovin. Eilen kun satoi räntää niin sen jälkeen vois olla tiet liukkaat.

4 asti valvoin sitten olin nukahtanut ja heräsin tunti sitten, nyt on ihan hönö olo [:-I]

Mukavaa päivää  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : eilen kello 08:38 »

Huomenta!

Kisu on aamukahvilla  [:-)]. Minä olen jo juonut.
Monta muutakin ihanaa kuvaa  [:34]

Kylläpä Minnillä on taas lintuja  :-O. Telkusta tuli joku päivä, että "missä marjansyöjälinnut". Menisivät katsomaan Minnin pihalle. Eikö mustarastaskin syö marjoja? (-jos ei Minnin pihasta löydy parempaa ruokaa  [:-I] :-)))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4 : eilen kello 08:41 »

[:-)] [:-)] [:-)]

-2

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : eilen kello 09:52 »

Täälläkin on marjansyöjiä kaivattu, ymmärsin tilhiä, ehkä myös räksiä kaivataan. Mustiksia on paljon jäänyt tänne talvehtimaan kuten Minnikin niistä kertoilee [:-)] niitä on monilla ruokinnoilla.

Tätä olen seurannut, kun tulee se ikivanha juttu mieleeni oman isän ym.miesten pelastamis jutusta vastaavasta tilanteesta.

https://yle.fi/a/74-20205275
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : eilen kello 10:57 »

Kummatkin olivat varmaan yhtä helpottuneita, isäntä ja koira.

Kunpa ei vaan meidän entisen naapurin koiralle olisi käynyt samalla tavalla, kun meni luolaan ja jäi sille tielleen.  Siellä oli kyllä useana päivänä etsijäkoiriakin, ja merkkasivat, että se olisi kulkenut lähiseudulla, mutta en oikein jaksa uskoa noihin etsijäkoiriin. Koiran isäntäkin kuljeskeli siellä monta kertaa, niin olisi luullut, että koira olisi tullut isäntänsä tykö, mutta sille tielleen jäi koira. Se tuntuu vieläkin pahalta kun mietin että jos se kuitenkin jäi johonkin luolaan kuolemaan.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : eilen kello 15:22 »

Ihan varmaan helpotti kun sai koiransa elävänä luolasta. Toivottavasti ei enää irti pidetä ettei mene uudestaan loukkoon.

Luolissa voi olla niin monia onkaloita että mahdoton löytää sieltä ulos ehkä muiden kun niiden asukkien. Ikävä on Mesis entisen naapurisi koiran kohtalo  [:-(]

Täälläkin erään metsämiehen beagle tippui rotkoon ja sinne päättyi koiran elämä. Kyllä sitä...kin  yhdessä itkettiin.

Käytiin etsimässä keittiöön uusia tuoleja, ne on niin pieniä mitä kaupoilla oli, että minä just ja just mahdoin istumaan. Puolisolle aivan liian pieniä. Isoja jykeviä oli lähes 400 € hinta per tuoli ja niin painavia ettei niitä jaksa liikutella eikä hintakaan ulkonäön kanssa miellyttäneet. Et se siitä :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : eilen kello 15:48 »

Onpa hirvee hinta tuolilla.  :-O
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : eilen kello 15:51 »

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : eilen kello 15:55 »

On se hurjaa, miten nopeasti päivä taasen pitenee  [NUT] :-)) tunti jo enempi valoisaa aikaa kuin kk sitten  [NUT] [:-)]
Mies huomasi saman asian iltapäivällä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : eilen kello 18:25 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

TTTT
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : eilen kello 20:39 »

[:60]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.