Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 10.2.2026 tiistai  (Luettu 55 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
10.2.2026 tiistai
« : eilen kello 06:52 »

Huomenta!

Tänä aamunakin on kiva katsoa lämpömittaria joka näyttää että pakkasta on vain -7.

Nyt täytyy toivoa ettei ihan suojakeleiksi kuitenkaan säätila muutu.

Se olis kampaajalle lähtö vähän hiuksia siistittämään [:-)]

Kivaa päivää kaikille [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 10.2.2026 tiistai
« Vastaus #1 : eilen kello 07:12 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

-4...-5
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : eilen kello 07:24 »

Huomenta

Kivat kuvat  [:-)]

-9.

Mun hiustenleikkuusta on just Vuosi. Oiskohan aika jo mennä... :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : eilen kello 07:30 »

Herttainen kuva [:-)]

4 kk on minullakin vime hiustenleikkuusta. Kaikkia nipsuja olen käyttänyt etten ole ihan takkutukka.  :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : eilen kello 10:04 »

Ihania kuvia taas.

Mun hiustenleikkuusta on just Vuosi. Oiskohan aika jo mennä... :-))
Ei enää kannata mennä. Ponnaria vaan.  :-))

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : eilen kello 10:06 »

4 kk on minullakin vime hiustenleikkuusta. Kaikkia nipsuja olen käyttänyt etten ole ihan takkutukka.  :-))
Onko siitä tosiaan 4kk. Tuntuu, että käyt paljon useammin kuin minä.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : eilen kello 12:03 »

Kotona olen..lokakuussa on edellinen käynti tosiaan ollut, että en kovin usein käy.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : eilen kello 13:41 »

Otin kuvan rannan huurrekoivusta, kun se oli niin hieno. Kun sitten katsoin kännykästä minkälaisen kuvan sain, niin poistin sen vahingossa. Mietin, että miten saan sen takaisin. Olin kuitenkin jo ehtinyt laittaa sen gmailin kautta omaan sähköpostiini. Jotain siinä koitin tehdä, ja painelin nappuloita sinne-tänne. Ei sitä ollut kännyn kuvatiedostoissa kun viimeksi katsoin. Oli pakko laittaa välillä ruokaa ja tiskata, ja kun avasin sitten kännykän, kuva olikin kuvatiedostoissani, enkä yhtään tiedä miten sen sinne sain.
Tällainen se kuva on.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : eilen kello 15:09 »

Huurrepuut ovat niin hienoja. Hyvä kun Mesis kuva löytyi  [:-)]

Itsekin olen huurrepuita kuvannut mutta kun katson niitä puhelimesta omat kuvat näyttää tylsältä. Livenä niin hienoja [:-)]

Meidän rapun pieli, odotan jos joku näpäyttää minua vaakkujen  3 kpl ruokkimisesta, sitten kysyn eikö tämä ole kenenkään silmiin epäsiistiä. Kivetys välillä lainehtii itseään. Entisenä koiran omistajana en koskaan antanut koirien liritellä omaan enkä muiden pihoihin!
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : eilen kello 16:15 »

Luulisi, että tuo osuu silmiin enemmän kuin muutama vaakku. Kamalan näköistä.  [:-(]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : eilen kello 17:17 »

Meillä on koko pihan alueella kaikki kivetykset ja nurkat ihan keltaiset. Ehkä.sopii tiiliseinän väriin :-))

Kuva on paljon siistimpi mitä se kohta oikeesti on. Lunta kun on laattojen päällä niin märkää on ollut alla ja pikkasen liukasta jos nurkalle astuu.

No eipä koira pääse kun 5 min.lenkille ehkei sitäkään kertoo naapurit joilla ikkunat pihan puolelle. Lappu seinällä ohjeistaa viemään lemmikit pihasta muualle tarpeilleen, mutta ???? joo lukutaito puuttuu kait. Koiraa säälin [:-(]
.
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : eilen kello 17:28 »

Vähän iloakin eloon tuovat nämä kaverit kun ovat onnellisissa kodeissa [:34].  Vai mitä Mesis ja toisetkin  [:-)]

Omistajien murheiden ja ilojen jakajat :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : eilen kello 18:26 »

Kuvan koiralla ja kissalla on ainakin tosi rakastava omistaja. Kerrostalossa näkee monenlaisia koiran omistajia. Meidän seinän takana koira uikuttaa aina kun jää yksin. Se ei meitä häiritse, kun tiedän, että siitä pidetään hyvää huolta. Lenkitetään ym. Enemmän häiritsisi jos se huutaisi silloin kun emäntä on kotona.Silloin tietäisin että sitä kohdellaan huonosti, mutta se itkee vaan siksi kun se ei tykkää olla yksin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #13 : eilen kello 19:15 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Kotona taas, töiden pyöräkierroksen ja puiden pinoamisen jälkeen, parisen kuutiota polttopuita katoksen alle.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : eilen kello 21:13 »

[:60]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.