Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.2.2026 - Sunnuntai  (Luettu 93 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 22.2.2026 - Sunnuntai
« Vastaus #15 : tänään kello 16:21 »

[:-)] [:-)]

Katsoin vielä Jarnon ruokintapaikkaa, siinä on hyviä suojaisia paikkoja lintujen ruokailla [:72]

Tällä ruokinnalla oli mustiksia paljon mutta yhtään en saanut kuviin. Aina pölähtivät pois kun känny oli esissä [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #16 : tänään kello 16:36 »

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/sodankyl%C3%A4/24345515
"jännän näköinen ulkoapäin" kallis, kaukana ja pieni tontti.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : tänään kello 16:53 »

Talon kuvia kun katsoo näyttää siltä kun neliöitä olis enemmän kun 73 m2.
Olis varmasti loistopaikka Jarmon asumiselle :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : tänään kello 17:08 »

Jarmon kuvan asunto on tosi hieno, MUTTA.....joutuisin heti tapetoimaan, sillä en tykkää että puuta on joka paikassa. Muuten on tosi hieno.
Telkkiseltä hienot lumiset kuvat. Kiva yhteensattuma, kun mekin, tullessamme autoajelulta, puhelimme Puolalaisen naisen kanssa. Asuvat toisessa rapussa ja heidän autonsa on meidän auton vieressä. Nainen oli sitä puhdistamassa lumesta.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : tänään kello 18:16 »

Aamupäivällä ostin kaupasta 8 tulitikkua, maksoivat 9,80euroa :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : tänään kello 18:20 »

Telkkiseltä hienot lumiset kuvat. Kiva yhteensattuma, kun mekin, tullessamme autoajelulta, puhelimme Puolalaisen naisen kanssa. Asuvat toisessa rapussa ja heidän autonsa on meidän auton vieressä. Nainen oli sitä puhdistamassa lumesta.  [:-)]

Sinulle tuttu puolalainen, minulle aivan tuntematon , mutta juttua tuli kun tutun kanssa. Minun puoliso istui autossa odotteli minua ja ihmetteli kun tulin metsästä pois, että kuinka ihmeessä minulla juttu lähtee ihan kenen kanssa vain ja aiheesta kun aiheesta. Hän itse ei ihan samanlainen ole. Juttelee vieraiden kanssa, mutta hetki riittää [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : tänään kello 18:25 »

Hmmm, mikäs tähän on haudattuna :-)) 
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : tänään kello 19:59 »

Minkälaisia tikkuja ovat kun on noin hirvee hinta?
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : tänään kello 20:06 »

Sinulle tuttu puolalainen, minulle aivan tuntematon , mutta juttua tuli kun tutun kanssa. Minun puoliso istui autossa odotteli minua ja ihmetteli kun tulin metsästä pois, että kuinka ihmeessä minulla juttu lähtee ihan kenen kanssa vain ja aiheesta kun aiheesta. Hän itse ei ihan samanlainen ole. Juttelee vieraiden kanssa, mutta hetki riittää [:-)]
Olet varmaan kova puhumaan, kun tuntemattomienkin kanssa noin puhelet. Minä taas olen "jäyhä" satakuntalainen, eikä minulla ole paljon puhumista, -varsinkaan tuntemattomien kanssa. Ymmärrän niin hyvin miestäsi, kun sanoit, että hän ei ole samanlainen, eli juttelee kyllä vieraillekin, mutta hetki riittää.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : tänään kello 20:35 »

Tulitikut
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : tänään kello 21:06 »

Ai ne oli tuommoisia tulitikkuja.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #26 : tänään kello 21:20 »

[:-)] [:60]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.253 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.