Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.3.226 lauantai  (Luettu 125 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
14.3.226 lauantai
« : 14.03.26 - klo:07:26 »

Huomenta!

Yö meni ja aamu tuli. Pilvistä +4 lämmintä.

Saas nähdä kuinka tämä päivä etenee, ulkoillen vai oleillen.

Kivaa päivää kaikille [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.3.226 lauantai
« Vastaus #1 : 14.03.26 - klo:08:12 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua

Muutama aste plussaa ja pientä sadetta, eikä paljoa sää taida tänään vaihdella.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 14.03.26 - klo:08:28 »

Huomenta!

Samanlaista säätä kuin Jarmolla. Tuuli on lakannut. Illalla tuuli vielä tosi kovaa puuskissa. Sade ropisi ikkunaan ja peltiseen ikkunalautaan niin lujaa, etten meinannut saada unta. Yhden aikaan katsoin kelloa, Nousin silti kuudelta aamulla kun uni loppui. Samoihin aikoihin yläkerran mies aloitti siivoamisen Ihmettelin, että miksi hän, yksinäinen mies, suttaa niin paljon, että imuroi kerran viikossa. -Vai onkohan hänellä vaikka pölyallergia.

Mutta hyvää tätä päivää kaikille!

Tässä teille "Valon pisaroita"
https://www.youtube.com/watch?v=khEjKL-ZTEo
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 14.03.26 - klo:08:29 »

Kauniita kuvia heti alkuun.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 14.03.26 - klo:08:59 »

Valon pisaroille [:72]

Kyllä meilläkin puoliso imuroi vähintään kaks kertaa viikossa ellei useamminkin. Tosin vasta aamupäivisin ei kukon laulun aikaan :-)).

Parhaillaan sitä tekee, itse kohta pyyhin pölyt :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : 14.03.26 - klo:08:59 »

Huomenta  [:-)]

Nättei kuvii  [:-)]

Eilen oli kevään lämpimin päivä ,8 astetta. Tänää on varmaan enempi.kun jo nyt on 5
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 14.03.26 - klo:09:00 »

Huomenta kurre [:-)]. Edelleen luonnossa kurret ovat vähissä. [:-I]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 14.03.26 - klo:09:13 »

[:-(]

täällä on kyl ollu ihan normi määrä 3-4
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 14.03.26 - klo:09:31 »

Kurre kuvaaja kertoi että huonoin vuosi on ollut tämä tämän vuoden alku ja viime vuoden loppu, hämmästelee mitä.on tapahtunut??
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #9 : 14.03.26 - klo:09:40 »

Jos siellä on jokin tauti rokottannut määrää. Oravat taitaa muutenkin metsissä vähentyä ja kaupungeissa/lähiöissä voivat paremmin.
Kirjattu

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.3.2026 lauantai
« Vastaus #10 : 14.03.26 - klo:09:56 »

Täällä koko talvella näkynyt korkeintaan yksi orava. Tänään aamulla orava pelästyi kun olin menossa täydentämään ruokintaa tuli onneksi takaisin syömään.
Täällä ainakin omalla pihalla oravat harvinaisuus, pitäisi katsoa kalentereja taaksepäin koska viimeksi useampi orava näkynyt
« Viimeksi muokattu: 14.03.26 - klo:14:07 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 14.03.26 - klo:14:34 »

Huomenta!

Samanlaista säätä kuin Jarmolla. Tuuli on lakannut. Illalla tuuli vielä tosi kovaa puuskissa. Sade ropisi ikkunaan ja peltiseen ikkunalautaan niin lujaa, etten meinannut saada unta. Yhden aikaan katsoin kelloa, Nousin silti kuudelta aamulla kun uni loppui. Samoihin aikoihin yläkerran mies aloitti siivoamisen Ihmettelin, että miksi hän, yksinäinen mies, suttaa niin paljon, että imuroi kerran viikossa. -Vai onkohan hänellä vaikka pölyallergia.

Kuulemma ihmiset siivoaa kerran viikossa  [NUT]  Mä siivosin joskus nuorena kyl parin viikon välein.Nyt sillo kun jaksaa,eikä aina silloinkaan. N. 5-6 viikon välein  :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 14.03.26 - klo:15:13 »

Meillä vain imuroidaan :-)). Joskus mopilla lattiat pyyhitään. Mattoja ei jaksa raastaa kolmannesta kerroksesta pihalle. Näillä mennään.

Eka sepeli , kyhmyjoutsen ja naurulokki nähtiin tänään. Korppipariskunta näyttäytyi myös. Tintit ja mustikset oli ruokinnalla sekä nakkeli. [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 14.03.26 - klo:16:22 »

Huomenta!

Kuulemma ihmiset siivoaa kerran viikossa  [NUT]  Mä siivosin joskus nuorena kyl parin viikon välein.Nyt sillo kun jaksaa,eikä aina silloinkaan. N. 5-6 viikon välein  :-))
Sama täällä. En jaksa paljonkaan siivota. En ainakaan normi-imurilla, koska Milli pelkää sitä. Silloin kun imuroin, käytän varsi-imuria. Minulla on Millin hiekkalaatikko eteisessä, että sen ympäriltä joutuu siivoilemaan aina kun Milli on käynyt siellä.
Silloin kun olin nuori ja asuin kotona, niin äiti oli kova siivoamaan. Joka lauantai siivottiin ja tämän tästä vietiin petivaatteita ulos tuulettumaan.  Minun hommaani oli aina mm. pölyjen pyyhkiminen. Kai minä silloin sain jonkun "siivousmyrkytyksen", koska se ei nykyään kiinnosta yhtään.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 14.03.26 - klo:16:30 »

Kiva kurrekuva. Kurre on vetänyt filtin harteilleen, vai onko se peräti aamutakki?  :-))
« Viimeksi muokattu: 14.03.26 - klo:16:33 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.