Huomenta!
Samanlaista säätä kuin Jarmolla. Tuuli on lakannut. Illalla tuuli vielä tosi kovaa puuskissa. Sade ropisi ikkunaan ja peltiseen ikkunalautaan niin lujaa, etten meinannut saada unta. Yhden aikaan katsoin kelloa, Nousin silti kuudelta aamulla kun uni loppui. Samoihin aikoihin yläkerran mies aloitti siivoamisen Ihmettelin, että miksi hän, yksinäinen mies, suttaa niin paljon, että imuroi kerran viikossa. -Vai onkohan hänellä vaikka pölyallergia.
Mutta hyvää tätä päivää kaikille!
Tässä teille "Valon pisaroita"
https://www.youtube.com/watch?v=khEjKL-ZTEo
Kuulemma ihmiset siivoaa kerran viikossa
Mä siivosin joskus nuorena kyl parin viikon välein.Nyt sillo kun jaksaa,eikä aina silloinkaan. N. 5-6 viikon välein 
Sama täällä. En jaksa paljonkaan siivota. En ainakaan normi-imurilla, koska Milli pelkää sitä. Silloin kun imuroin, käytän varsi-imuria. Minulla on Millin hiekkalaatikko eteisessä, että sen ympäriltä joutuu siivoilemaan aina kun Milli on käynyt siellä.
Silloin kun olin nuori ja asuin kotona, niin äiti oli kova siivoamaan. Joka lauantai siivottiin ja tämän tästä vietiin petivaatteita ulos tuulettumaan. Minun hommaani oli aina mm. pölyjen pyyhkiminen. Kai minä silloin sain jonkun "siivousmyrkytyksen", koska se ei nykyään kiinnosta yhtään.