Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.3. 2026 lauantai  (Luettu 99 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
28.3. 2026 lauantai
« : 28.03.26 - klo:07:16 »

Huomenta!

Pakkasta on aste ja aurinkoinen näyttää naamaansa.
Kiva yö taas takana voivoi [:-I]

Jospa tänään jaksais ulos lahteä pikku lenkille, sen päivän kulku näyttää [:-)]

Kivaa päivää tasapuolisesti kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 28.3. 2026 lauantai
« Vastaus #1 : 28.03.26 - klo:07:23 »

[:-)] [:-)] [:-)]

Aamua puolipirkan laavulta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 28.03.26 - klo:08:22 »

Huomenta  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

Yöllä oli -5,nyt kohtapuolin plussalla
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 28.03.26 - klo:09:01 »

Kylläpä onkin hauskat ja kauniit kuvat.
Jarmokin on herännyt laavulta.
Joko ensi yönä siirrytään kesäaikaan?
Se on kyllä niiiiiiin syvältä! Mitenkä siirtyvät kesäaikaan ne joilla on karjaa, koska eläimet eivät katso kellosta aikaa. Niillä on jokin sisäinen ajannäyttäjä.

Mutta mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #4 : 28.03.26 - klo:10:10 »

Ihanat ja kivat kuvat olette laittaneet. [:-)]

Tervehdys.
Täällä on noin puolipilvistä ja hieman tuulee.
Ulkolämpömittarin lukema näyttää olevan nyt +5,7 astetta ja yöllä pakkasella ollen -3,9 astetta.

Tässäpä vielä välipalaa syöden ja sit päivää eteenpäin.
Ulkoilua tänäänkin ja katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Telkkiselle jaksuja.

Hyvää lauantaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 28.03.26 - klo:14:43 »

Hupaisa pupun aamu kuva [:-)]

Joo niin typerää on tämä kesäaika talviaika muuttelu. Yhtään en tykkää ja onneksi ei monet muutkaan tykkää.

Kiitos Deb tsempistä ja olipa mukavaa kun taas tänäänkin olet kuulumisiasi kertonut. [:-)]

Tuli niin Jarmon metsälenkit mieleen kun tänään pitkästä aikaa käppäiltiin Hollolan kirkon metsiköissä. Kertoo, että olo on ollut tänään parempi, pahoinvointilääke toimi. Lintuja näin kurjista , hyyppiin ja kiuruun. Vesilinnuista puhumattakaan.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 28.03.26 - klo:14:45 »

Rannoilta muutama kuva [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 28.03.26 - klo:16:25 »

Täällä nyt huono kuuluvaksi, huomenna illalla ehkä jotain
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 28.03.26 - klo:17:17 »

Telkkiseltä hienot kuvat  [:-)]. Hyvä kun olosi on parantunut  [:-)]

Minä olen tänään ollut "kuin nukkuneen rukous", eli tosi väsynyt, ei auta edes kahvi.

Täytyy varmaan mennä saunan jälkeen nukkumaan.

Debille  [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 28.03.26 - klo:20:53 »

Huomenna kuullaan miten Jarmo on yöstä selvinnyt [:72]

Olisko Mesiksellä kevät väsymystä, eikös sellaistakin voi olla? Toivottavasti huomenna olo on normaalimpi [:-)]

Oma olo on onneksi tänään vähän parempi ollut, ei hyvä enkä usko että se hyväksi enää muuttuukaan.

Kyllä vahvasti uskon johonkin ihmeelliseen yhteyteen, tänään kun menin järven rantaan lintuja  kiikaroimaan puoliso jäi autoon odottamaan ei seisominen ole hänelle hyväksi ei tosin minullekaan. Laiturilla oli mies kaukoputken kanssa järvelle katselemassa. Asetti putken niin että minäkin sain katsoa vesilintuja mitä en hyvin omilla kiikareillani nähnyt. Tykkään jutella mukavien ihmisten kanssa, hän kertoi kuinka rankka talvi on ollut eli syövän takia on ollut kovissa hoidoissa. Luuli ettei kevättä näe, myös muista sairauksistaan hän halusi jutella. Kysyi olenko minä saanut olla terveenä. Sanoin kyllä vikoja ja vaivoja löytyy minultakin. Lintuja katsellen ja jutellen sanoin ei hitsi minun puoliso odottaa autossa, kohta tulee katsomaan olenko tippunut järveen, että minäpä lähden jatkamaan matkaa.. toivotin valoisia ja kivuttomia päiviä ja sanoin ehkä toistekin törmämme kun pääsimme näin syvällisiä asioita juttelemaan, eli ihan ventovieraat ihmiset. Hän toivotti hyviä havaintoja ja kiitti mukavasta hetkestä.

Kun menin autolle puoliso heti sanoi oliko siellä rannassa joku joka purki jälleen kerran sydäntään. Jep sanoin ja vastavuoroisesti sain hienolla kaukoputkella katsella vesilintuja.

Matkamme jatkui mukavissa tunnelmissa :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 29.03.26 - klo:08:52 »

Kivoi kuvii ja juttui  [:-)] [:-)]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 29.03.26 - klo:09:15 »

Telkkisen viimeiseen viestiin vastaisin, että jos olisin ollut tuolla ja nähnyt jonkun laiturilla kiikaroimassa, niin en olisi lähelle uskaltautunut. Olisin pelännyt häiritseväni hänen kiikaroimistaan. Näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä aina pelkään että minkälaisen vastaanoton saan.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 29.03.26 - klo:09:34 »

Telkkisen viimeiseen viestiin vastaisin, että jos olisin ollut tuolla ja nähnyt jonkun laiturilla kiikaroimassa, niin en olisi lähelle uskaltautunut. Olisin pelännyt häiritseväni hänen kiikaroimistaan. Näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä aina pelkään että minkälaisen vastaanoton saan.

Minäpä kysyn, olenko häiriöksi. Täällä kun on näitä kaikille sallittuja tarkkailupaikkoja, niin sama oikeus on meille jokaisellle mennä vaikka siellä olisi muitakin. Enkä puhu jos huomaan että toinen ei halua, mutta aina tervehdin kuitenkin ja siinä näkee miten ihmiset toinen toiseensa suhtautuu. Tässä tapauksessa hyvin [:-)]. Eli en ole tyrkky, en häiriköi [:-)]
« Viimeksi muokattu: 29.03.26 - klo:10:05 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 29.03.26 - klo:09:58 »

Enhän niin sanonutkaan, -enkä edes ajatellut. Mietin vaan itseni tuohon tilanteeseen. Olen aina ollut tällainen "pelkääjä". Sori jos sanoin asian väärin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #14 : 29.03.26 - klo:10:21 »

Ei mitään soreja tarvitse pyytää. [:-)] Erilaisia olemme, itsestäni kerron, en muista, enkä arvostele helposti tosia.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.134 sekunnissa. 35 kyselyä tietokannasta.