Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.4.2026 perjantai  (Luettu 129 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
3.4.2026 perjantai
« : 03.04.26 - klo:07:11 »

Huomenta!

Vettä on satanut yön aikaan, saas nähdä jatkuuko päivän mittaan.

Oli sähköt pois, että jouduttiin odottelee että päästään aamu puurot +kahvit keittelee.

Eilinen lääkärissä käynti osoitti että lääkitys oli päin peetä. Kestää aikansa ennenkuin olo kohenee. Lääkäri vielä soitti sairaalaan ja varmisti tilanteeni. Nyt on taas kokeita tulossa en kyllä enää jaksais.

Nyt on oikein piinaperjantai [:-I] minulla.

Teille kuitenkin kivaa päivää [:-)] toivon.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 3.4.2026 perjantai
« Vastaus #1 : 03.04.26 - klo:07:41 »

[:-)] [:-)] [:-)]

Aamua.

Aika harmaata täälläkin on. Toivotaan mahdollisimman hyvää pääsiäistä kaikille.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 03.04.26 - klo:08:32 »

Nätit kuvat  [:-)] [:-)]

Täällä ei sada, vaikka usein pitkäperjantaina on sadeilma. Pilvistä on.

Hyvää pitkäperjantaita!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 03.04.26 - klo:08:41 »

Telkkisen viestistä (väärä lääkitys) tuli mieleeni yksi video, jonka katsoin eilen. Siinä eräs mies kertoi, että joku ihminen oli laitettu saattohoitoon, koska mitään ei ollut enää tehtävissä. Kaikki lääkitys lopetettiin, mutta tämä ihminen olikin parantunut ja eli vielä monta vuotta tapauksen jälkeen. Nyt annan varoituksen: Ei saa silti lopettaa lääkitystä ilman lääkäriä. Tämä tapaus oli poikkeus, eikä toimi kaikkien kohdalla.
Telkkiselle paranemista ja parempaa oloa!
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4 : 03.04.26 - klo:08:54 »

Huomenta

Kivoja kuvia  [:-)]

Hyvä että lääkesekoilu selvisi  [:-)] toivonmukaan parempaa tiedossa. Mä en ole ikinä alkanut syömään mitään lääkettä,ennenkuin olen Googlen kanssa selvittänyt,että lääke on sopiva vaivojen ja muiden lääkkeiden kanssa. Kerran on mulle määrätty ei sopivaa lääkettä, ja äidille aikoinaan kaksi kertaa. Nykyään on onneksi tekoäly,joka hoitaa hommat hetkessä  [:-)]

3 astetta ja pilvistä.

Rauhallista pitkäperjantaita  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 03.04.26 - klo:08:57 »

Minulla vähennettiin rajusti lääkitystä, tai hormooniahan kilpirauhaslääke on. Olisi pitänyt lisätä kuten arvojen perusteella 2 kertaa ehdotin lisäystä oloni perusteella. Verikok.kun kertoivat että olen pahasti vajaatoiminnalla. Lääkäri näkemättä minua ja hoitajan kertoman perusteella päätti väärin. Soitin uudestaan telkkariin, että olen ottanut selvää hormoonia pitää lisätä. Ei!!!!

No kunto romahti ja nyt vikat verikok.kertoivat mitä lääkitys sai aikaan. Todella kurjan ja vetämättömän olon.
Onneksi nyt pääsin ihan juttelemaan lääkärin kanssa joka perusteellisesti selvitti miksi voin niin huonosti. Ym.vaivani. Toiveikas olo nostaa nyt päätään [:-)]

Mesis [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 03.04.26 - klo:09:01 »

Kaunis pääsiäiskuva Minniltä [:-)]

Kilpirauhas syöpään ei ole kun tyroksin, medityroksin lääkkeet. Eli oikeat on mutta annostus väärä. Terkkareissa yli maan harvat osaa ko.tautia lääkitä. Näin kerrotaan ja erikoislääkäreitä ykksityisiä on todella vähän.

Kyllä mekin tekoälyn kanssa keskusteltiin ja siksi päädyin vastaanotolle kun kerroin että annostus on väärä ja voinnistani.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 03.04.26 - klo:09:34 »

Jos lääkäri ei osaa lukea labroista kilppari-arvoja , kyseessä on hoitovirhe. Ja sellaiselle lekurille potku persuksiin. Odotan omalta kohdalta sitä päivää kun törmää johonkin lekuriin, jota ei sitten https://julkiterhikki.lvv.fi/ löydykkään. eli on valelääkäri. Edellinen reumalekuri oli kyllä sen luokan puoskari, että valelekuriksi epäilin. Löyty sen nimi kuiteskin julkiterhikistä. Se oli jotenkin päässy keplottelemalla läpi  [:-/]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 03.04.26 - klo:09:41 »

Kyllä saa olla tiukka näköjään omista asioistaan. Minunkin lääkityksen oli joku hesalainen lääkäri.ihan puhelimessa muuttanut. Soitin kilpoarituelle ja sieltä sain vahvistusta että väärin on määrätty lääkitys. Nyt on arvot aivan pielessä, vie viikkoja ennenkuin korjaantuvat, jos korjaantuvat???
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 03.04.26 - klo:09:59 »

Voi kamala teijän kanssanne  [:-(]. Onneksi en tarvi muuta kuin panadolia selkäsärkyyn, tai mistäpä sen tietää kuinka paljon saisin lääkkeitä jos kävisin kokeissa  [:-I]. En uskalla mennä.

Paranemista ja parempaa oloa teille sairastaville!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 03.04.26 - klo:10:02 »

Nätti kuva Minniltä  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : 03.04.26 - klo:12:21 »

Kauppakierros tehty, aurinko vilahteli hetken aikaa ja näytti kauniilta. Muutama aste plussaa joten aika viileää oli kuitenkin.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 03.04.26 - klo:16:03 »

Voi kamala teijän kanssanne  [:-(]. Onneksi en tarvi muuta kuin panadolia selkäsärkyyn, tai mistäpä sen tietää kuinka paljon saisin lääkkeitä jos kävisin kokeissa  [:-I]. En uskalla mennä.

Paranemista ja parempaa oloa teille sairastaville!

Kiitos [:-)]

Eipä sitä itsekään tiedä mitä keho sisällään pitää. Oireita on, mutta ne olemassa olevat hoidetaan niinkuin mahdollista on.

Kiitollinen olo on kun elämästä selviää vähillä kivuilla osa ihmisistä..

Sitten on meitä raatoja [:-I]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #13 : 03.04.26 - klo:17:44 »

[:-)] [:-)]

Tulen teko ja jotain ruokaa samalla
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 03.04.26 - klo:17:51 »

Hyvvää päästäistä!  :-))

Upea retkeilyilma tänään, käytiin Porissa lintuja katsomassa, 13 vuodaria ja paljon raitista ilmaa.
Tavattiin Parus ja Driver, reippaat eläkeläiset  [:-)]

Huomenna pitäs mun mennä töihin,  pitkä päivä tiedossa...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.