Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.4.2026 - Tiistai  (Luettu 88 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
21.4.2026 - Tiistai
« : 21.04.26 - klo:05:29 »

-1,9

Aamua
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 21.4.2026 - Tiistai
« Vastaus #1 : 21.04.26 - klo:06:55 »

Huomenta!

Aurinkoinen pakkasaamu, taitaa olla viikon viimeinen päivä kun sää on tällainen, ennusteisiin jos on uskominen.

Onpas kivan kuvan Jarmo laittanut [:-)]

Mukavaa päivää kaikille [:-)]
« Viimeksi muokattu: 21.04.26 - klo:06:59 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 21.04.26 - klo:09:03 »

Huomenta!

Nättejä kuvia.  Mukavaa,-lämmintä päivää kaikille. Kuuntelin juuri säätiedoitusta. Tämän päivän jälkeen kylmenee, ja saattaa tulla luntakin, jos matalan reitti kulkee tänne päin. Lintujen tähden toivon, että ei lumisade yllä tänne asti. Hyönteissyöjillä on ankeat ajat.

Mutta mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 21.04.26 - klo:09:40 »

Minä just eilen västikälle puhuin, että liian aikaisin olet tänne tullut, takatalvi kun tulee ruoasta on puutetta. Moni muukin hyönteissyöjä on silloin pulassa [:-(].

Katseletteko kukaan Kieksin dokkareita telkasta. Aivan silmät pyöreenä saa ihmetellä sellaista maailmaa missä monet elää. Aika surullisia näkymiä [:-(]

Eilen tällainen sometähti

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwj12qzAqf6TAxXHExAIHZHeKTQQFnoECDsQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fchannel%2FUC99qZgwqhizDFgBm5uyRyzA%2Fvideos&usg=AOvVaw3Wk5TJTObKoUCb42oqUCPp&opi=89978449
« Viimeksi muokattu: 21.04.26 - klo:09:48 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 21.04.26 - klo:09:52 »

En katsele telkusta juuri mitään. niin en tuotakaan. Tietsikalta vaan katselen mm. kun turistit kuvauttavat itseään hevosen ja vartijan (selässä olevan) vieressä. Joskus se hevonen puree oikein kummolla niitä turisteja.
Tällaisia: https://www.youtube.com/shorts/EOoMhN4VuDQ
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : 21.04.26 - klo:11:51 »

Päivää  [:-)]

Kivoja kuvia  [:-)]

15 astetta ja aurinkoista.

Yritän välttää katsomasta mitään sellaisia ohjelmia, missä on jotain surullista tai raakuuksia 

linkin Heppa oli hassu ja välillä ilkeä.ihmiset pöljiä  [:-I]

Söpöliini ja mamma  [:36]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 21.04.26 - klo:15:21 »

Yritän välttää katsomasta mitään sellaisia ohjelmia, missä on jotain surullista tai raakuuksia 

linkin Heppa oli hassu ja välillä ilkeä. ihmiset pöljiä  [:-I]

Söpöliini ja mamma  [:36]
Niin oli, aikamoiset söpöliinit molemmat  [:36] [:36]

Tuossa minun linkissäni ei ollut juurikaan mitään raakuutta, jos ei hevosen purekelua katsota raakuudeksi, mutta se on noiden ihmisten oma vika kun menevät niin lähelle. Iso hevonen ei ole lelu.

En katsele minäkään mitään surullisia juttuja, tai herkkiä, kun olen sellainen porukolli  [:´((]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 21.04.26 - klo:16:23 »

Heppalinkki ei auennut mutta kopsasin ja sain auki. Hieno eläin hevonen on.

En minäkään tykkää mitään raakaa katsella, Kieksi osaa niin hienosti hakea ihmisistä sen syyn esiin miksi näitä kurjia juttuja moni tekee. Itse kasvanut todella kurjissa oloissa. Onneksi osaan itkeä pahan pois sisältäni, eli katsoessa itken jos tunteisiin vetoaa. Suren ihmisiä, eläimiä joilla on kova kohtalo.
Jopa kauneus, hellyys saa kyynelehtimään!

Söpöliini ja mamma [:-)].

Olipa kipakka tuuli ulkona, melkein tuli vilu.
« Viimeksi muokattu: 21.04.26 - klo:16:26 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 21.04.26 - klo:16:48 »

Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 21.04.26 - klo:18:15 »

Aikamoinen yllätys kun lehmälauma tulee tiellä vastaan.  :-O

Nättejä kevätkukkia.

Telkkinen sanoi: "Onneksi osaan itkeä pahan pois sisältäni" Minä taas häpeän jos tulee itku tiesikkaa katsellessa.  Koitan olla niin ettei mies vain huomaa. [:-I] [:-(]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : 21.04.26 - klo:19:22 »

Minä olen itkenyt lääkärin, sairaanhoitajan vastaanotolla. Ja kotona itken telkkari ohjelmia katsellessa. Puoliso sanoo onks pakko katsoa kun olen näin yliherkkä. On ja ei [:-I]. Erilaisia olemme.

Joskus ei tarvitse kun katsoa näitä maataloissa olevia eläimiä esim.näitä karkuteillä olevia lehmiä. Tippa silmään tulee kun mietin mikä niiden monen kohtalo on jos ei maidon tuottoa ajatella. Että tämmöinen tapaus oon [:-I]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : 21.04.26 - klo:19:25 »

Lehmäjutun luin päivällä, ei täälläkään pyörälenkilläkään näe lehmiä alkavat olla harvinaisuus ja jos vielä kaupungissa niin :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #13 : 21.04.26 - klo:21:15 »

[:60]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.197 sekunnissa. 30 kyselyä tietokannasta.