Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.4.2026 lauantai  (Luettu 102 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
25.4.2026 lauantai
« : 25.04.26 - klo:07:34 »

Huomenta!

Vettä sataa, onneksi ei lunta. Luonto kiittää vähästäkin vedestä. Tuntuu ihan kummalliselta kun tämäkin kuukausi on kohta lopullaan. Aika vaan rientää.

Mukavaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.4.2026 lauantai
« Vastaus #1 : 25.04.26 - klo:07:50 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua

5 plussaa. Eikä sada päivällä ja illalla olisi ennusteissa ajoittaista pisarointia.
Ruokinnalla hiljaista vaikka tarjoilua on vähäsen.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 25.04.26 - klo:08:03 »

Täällä +3 lämmintä. Sepelit kait pesää oikeesti puuhaavat alakerran pihatuijaan. 5 alkoi jo sellainen kukerrus että jotain se viestii.

Täälläkin taitaa sinne radiomäen ruokinta mökkiin auringon kukan siemenet homehtua kun ei syöjiä ole ja poistaako niitä kukaan??
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 25.04.26 - klo:08:05 »

Huomenta

Kivoi kuvii  [:-)]

4 astetta ja vettä sataa. MAHTAVAA UPEETA  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 25.04.26 - klo:09:18 »

Täällä ei sada eikä tuule. Pilvistä on.

Jos Telkkisen puppelit pitivät viideltä meteliä, niin meillä se oli Milli, joka oli viideltä tosi virkku,-ja nälkäinen. En kuitenkaan antanut sille ruokaa, ettei se ala herättelemään viideltä. Se söi vähän raksuja, joita oli sen astiassa ja tuli sitten nukkumaan.

Toinen herättelijä oli pikkukännykkäni, joka piippasi aina silloin-tällöin. Virta vähissä.

Nyt on hiljaista.

Nätit kuvat.

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 25.04.26 - klo:09:52 »

Herttainen toivotuskuva [:-)]

Minä olin jo hereillä kun puppelit keskustelivat. Tykkään kyllä niiden ääntelystä, ainut harmi tosiaan on jos tass tähän ensimmäiseen kerroksen pihaan sen pesän tekevät. Eivät saa rauhassa olla, ehkä sen takia pesinnät aina menevät pieleen  [:-I]

Milli voi luulla että hänen tehtävänsä on olla teidän herätyskello [:-)].

Minulla on äänettömällä puhelin öisin. Puolison on päällä, hänelle vähemmän tulee siihen esim.viestejä. Minulle voi joku toinen uneton kirjoittaa viestejä yllä klo 2 kun ei nukuta. Vaikka olen hereillä häiritsee yöllä puhelimen äänet. Nyt kun on äänetön ei enää kuulu mitään  :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 25.04.26 - klo:10:44 »

Koko päivän sade loppui tunti sitten?  Olis nyt satanut ihan niin että luonto olis saanut vettä!
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 25.04.26 - klo:13:53 »

Huvi/Kauppakierroksella kovaa tuulta ja hetkittäin pientä sadetta.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 25.04.26 - klo:15:05 »

Huvittelu tekee joskus hyvää , ehkä myös Jarmolle :-))

Kuten yllätys posti, eilen ystävä yllätti tällaisilla luontokaupan tuliaisilla [:-)]. Käsipyyhe ja tiskirätti :-)). Mielihyvää tuli ylläristä [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 25.04.26 - klo:17:14 »

[:-)] [:-)] Hienot [:-)] [:-)]

Päivällä lämpötila käväisi kymmenen asteen tuntumassa, nyt kun on sadellut niin äsken vajaa 5 lämmintä
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 25.04.26 - klo:19:35 »

Ei noin hienoja  voi käyttöön ottaa  [:-I] [:-)]

Täällä satoi hetki sitten räntää, mutta ei maahan jäänyt mitään kun on lämpimän puolella.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 25.04.26 - klo:19:37 »

Mitenkä huvittelit?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : 25.04.26 - klo:19:56 »

Mitenkä huvittelit?

[:42] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 25.04.26 - klo:21:08 »

Ei noin hienoja  voi käyttöön ottaa  [:-I] [:-)]

Täällä satoi hetki sitten räntää, mutta ei maahan jäänyt mitään kun on lämpimän puolella.

Arvaa vaan raaskinko käyttää niitä. Pyyhe on ihan desing tuote :-)). Vaikka ystävä sanoi kun soitin ja kiitin näistä, että ne on käyttöä varten. Tekijöiltä loppuu työt jos tuotteita lisää osteta :-))

Talvisen näköinen kuva on. Onneksi ei lunta tullut kuten esim. Kokkolassa on tullut.

Tuo olis minullekin suurta huvia mitä Jarmo sanoo omaksi huvitteluksi. Kunto vaan on niin perus huono, että ihailen teitä joilta tuollainen huvi onnistuu :-))

Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 25.04.26 - klo:21:35 »

Seinäjoellakin keskeytettiin ravit vähäksi aikaa kun lunta satoi niin sakeasti, että oli vaarallista ajaa hevosella.

Nyt on täällä sade loppunut ja on hieno ilma.

Ai Jarmo on huvitellut pyöräilemällä. Minä en enää uskaltaisi ajaa pyörällä. En pysyisi pystyssä  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 31 kyselyä tietokannasta.