Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.5.2026 keskiviikko  (Luettu 132 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
6.5.2026 keskiviikko
« : 06.05.26 - klo:06:03 »

Huomenta!

On ollut pakkasyö. Katot mitä ikkunasta näkee on ihan valkoiset. Aurinko kuitenkin jo paistaa

Olis taas labrareissu huh. Nyt näkee missä mennään. Klo 2.20 heräsin, hyvin jaksaa [:-I]

Kivaa päivää kaikille :-))

« Viimeksi muokattu: 06.05.26 - klo:06:25 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 6.5.2026 keskiviikko
« Vastaus #1 : 06.05.26 - klo:06:10 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Kylmä tuuli. Kohta pitäisi lähteä  [:42] työpaikalle  [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 06.05.26 - klo:06:26 »

Aikaisin Jarmokin on liikenteessä  [:59] [:42]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 06.05.26 - klo:08:17 »

Huomenia  [:-)]

Nätit kuvat  [:-)]

Kaunis aamu, yöpakkasen jälkeen .

Labra muakin taasen kutsuu  :-)) me ollaan labrahenkilökunnan työllistäjiä :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 06.05.26 - klo:09:16 »

Keljuja ovat nuo labrareissut, mutta hyvä niillä on tarkoitus. Labrassakävijöille tsempit  [:5].

Nättejä kuvia taas. Taisi olla pikkupakkasyö täälläkin. Mies jo suri orvokkeja, jotka haudalle veimme, mutta orvokki kyllä kestää pikkupakkaset.

Klo 2.20 heräsin, hyvin jaksaa [:-I]

Olipa aikainen herätys  :-O. Minä suren jo sitäkin, kun Milli herättelee viiden-kuuden maissa, ettei koskaan saa nukkua niin pitkään kuin unta riittää. Tänä aamuna olisin saanut nukkua, sillä Milli ei herättänyt. Sisäinen kello herätti minut kuitenkin 5 yli 6  [:-I].

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 06.05.26 - klo:09:25 »

Pengoin eilen yhtä laatikkoa ja löysin sieltä sellaisia itse kirjoittamiani sanoja, kuten "vesipesukone, kuorolaululintu"jne. Muistin, että täällä oli joskus aikoinaan sellainen ketju, että piti keksiä sellaisia yhdyssanoja, joissa alku ja loppu sopivat keskimmäiseen sanaan. Muistaako kukaan?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 06.05.26 - klo:10:43 »

Nätti aamun toivotuskuva [:-)]

Minnille ja tsempit labroihin [:72]  ja kiitos tsempeistänne.

Minä edelliset labrat yksityisellä nyt terkkarissa.  Ferritiini arvot pitäis saada nousemaan vaan ei niin tapahdu.

Minulla aina vaan ongelmia unieni kanssa, lääkärikin siihen reagoi. Kaikki mahdollinen, lähes on kokeiltu. No näköjään kaikkeen tottuu [:-I]
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 06.05.26 - klo:13:37 »

Auts mikä tuuli kävi järveltä kun nyt käytiin saaressa ihan perällä katsomassa miltä siellä näytti. Erilaiselta :-))
Säälitti kun haarapääskyjä meni pitkin veden pintaa ja leppälintu, pajulintu olivat jo saapuneet tänne kylmään. Eli ruokaa ei helpolla linnut löydä.  Uikut tekee taas pesää samaan paikkaan, parempiakin olis [?]

Tässä toinen silta , niihin tulee valot alle eli pimeällä varmasti hienon näköisiä ovat.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #8 : 06.05.26 - klo:13:42 »

[:-)] [:-)] kuville [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 06.05.26 - klo:15:16 »

[:-)]  kiva jos kuvat miellyttää [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 06.05.26 - klo:16:01 »

Kyllä miellyttää niin paljon, että mietin voinkohan omaani laittaakaan. Laitan silti sen tähden, kun koivut ovat niin kauniita tässä alkukeväällä. Olimme pienellä autoajelulla ja mies pysäköi auton linja-autopysäkille kun vastasi kännykkään. Näkymä auton ikkunasta oli niin nätti, että se täytyi kuvata. Ihanat koivut.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : 06.05.26 - klo:18:40 »

[:-)] [:-)] [:-)] kiva mökkikin
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 06.05.26 - klo:19:34 »

On kyllä niin suomalainen kevätkuva kun olla voi. Ihanan vihreät koivut.  [:-)] samanlaisia näkyy meidän ikkunoista.

On kyllä voittaja fiilis kun itse määräsin lääkärin muuttamaan lääkitykseni, nyt on arvot niinkuin pitää. Yksi lääkäri , näkemättä minua ja en ollut kun hoitajaan kontaktissa väenväkisin halusi vähentää lääkitystä ja menin niin huonoon kuntoon, että mies soitti joku aika sitten 112 ja lanssihan meille tuli. Nyt on selvillä että väärin lääkittynä olisin mennyt vielä huonompaan kuntoon niin nyt on lääkärin, siis toisen kanssa ihan vastaanotolla tultu siihen tulokseen että tein oikein kun nostin lääkitystä.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 06.05.26 - klo:20:05 »

[KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : 06.05.26 - klo:21:50 »

[:-)] [:-)] [:60]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.