Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.5.2026 perjantai  (Luettu 430 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 282
  • Lahti
8.5.2026 perjantai
« : 08.05.26 - klo:07:34 »

Huomenta!

Aurinko paistaa ja nyt oli taas lämpöasteita mittarissa, että toivottavasti tosiaan pakkas yöt meni.

Ehkä tänään vähän siivoskelen jos "ottopoika" tulee viikonloppuna käymään. Tietty vois tulla ihan milloin vain, kyllä koti järjestyksessä on.

Kivaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 371
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #1 : 08.05.26 - klo:07:49 »

 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

-1,9 aamulla
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 578
  • Itä-Uusimaa
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #2 : 08.05.26 - klo:08:15 »

Huomenta  [:-)]

Nätit kuvat  [:-)]

Yöpakkasen jälkeen, plussa asteita ja aurinkoisen paistetta.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 187
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #3 : 08.05.26 - klo:09:17 »

Onpa taas nättejä kuvia. Minni kastelee orvokeitaan ja Tiku&Taku saavat suihkun samalla [:-)]
Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 282
  • Lahti
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #4 : 08.05.26 - klo:09:44 »

Minni ihan itse kuvassa puuhastelemassa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 187
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #5 : 08.05.26 - klo:11:57 »

Tällainen tuli eteen kun netissä olin, eikä tämä ole "huuhaata", minulle ainakaan. Kuunnelkaa. Tämä on ikääntyville, siis minulle.
https://www.youtube.com/watch?v=eWukOUFrvEo
« Viimeksi muokattu: 08.05.26 - klo:12:01 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 282
  • Lahti
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #6 : 08.05.26 - klo:14:39 »

Olipa hyvä linkki kiitos siitä [:-I]. Talletin. Osaa jo teenkin esim.rappujen kiipeäminen [:-)] pakko....tuolijumppaa, proteeiinia käytän d  vitamiinia ym.

Tuolit tuli, oikein oon tyytyväinen. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 371
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #7 : 08.05.26 - klo:14:40 »

 Käki [:32]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 282
  • Lahti
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #8 : 08.05.26 - klo:14:58 »

Kohta kukkuu klo 15 vai kukkuuko oikea käki?

Aina muistan kun isä sai 50 vee lahjaksi käkikellon ja siihen aikaan se oli yleinen lahja, joka kodissa kukkui käki :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 371
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #9 : 08.05.26 - klo:16:11 »

Oikea käki kukkui  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 187
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #10 : 08.05.26 - klo:16:31 »

Olipa hyvä linkki kiitos siitä [:-I]. Talletin. Osaa jo teenkin esim.rappujen kiipeäminen [:-)] pakko....tuolijumppaa, proteeiinia käytän d  vitamiinia ym.

Tuolit tuli, oikein oon tyytyväinen. [:-)]
Hyvä kun saitte tuolit vihdoin, ja hyvä kun tallensit linkin. Minäkin tallensin sen. Mielestäni se oli hyvä linkki. Minäkin kuljen rappuja aina kun olen yksin, esim. tänään kävin roskat viemässä.  Yhden jalan seisontaa (tasapaino) olen harrastanut jo jonkin aikaa.
Proteiinia pitäisi ruveta syömään -ja kalkkia. Minulla ei ole kuin yksi pieni pilleri, B12 -muistin tueksi  [:-I]. Silti muisti pätkii  :-)).
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 187
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #11 : 08.05.26 - klo:16:34 »

Oikea käki kukkui  [:-)]
[:5]   Laskitko kerrat?
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 282
  • Lahti
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #12 : 08.05.26 - klo:17:12 »

On käki jossain näilläkin huudeilla kukkunut [:-)] Hyvä havis Jarmo [:-)] [:72]

Kyllä tasapainon kanssa on vähän haasteita siis yhdellä jalalla seisomisessa, pikkuhiljaa petraan.
Tuolilta ylös ja alas onnistuu hyvin ym.  Harjoittelu tekee mestareita että Mesis tsemppii meille ja muillekin keille tämä video on tärkeää seurattavaa :-))

 
 
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 371
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #13 : 08.05.26 - klo:17:39 »

En laskenut mutta useamman kerran kukkui ehkä pari kymmentä kertaa voisi olla lähellä. Aika usein on äitienpäivän aikoihin ensimmäinen käki kuulunut
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 187
Vs: 8.5.2026 perjantai
« Vastaus #14 : 08.05.26 - klo:17:54 »

Tuollaista tuolijumppaa en ole tehnytkään, mutta pitäisi kyllä tehdä.

Eikö se käki kuku ikävuosia, vai miten se oli? No, ei niitä kannata vakavasti ottaa. Ei ne vuodet ole käen kukunnasta kiinni.

En ole oikein koskaan tykännyt tästä Sex Bomb-kappaleesta, - - -ennen kuin löysin netistä tämän esityksen.
https://www.youtube.com/watch?v=uPTNmzFEleI
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.131 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.