MInä olin toissayönä levoton. Näin unta, että mies tuli vessasta ja otin yöpöydältä (lipaston päältä)kaksi isoa voipaperitruuttia (sellaisia joilla pienemmillä voi laittaa esim. kermavaahtokuvioita kakulle) omaan sänkyyni ja hain niitä sitten oikeesti ja sanoin, että missä ne oikein ovat?(nyt olin mielestäni jo hereillä). Mies siihen että mitä haet. Minä: No niitä voipaperirullia. Mies: Ei täällä mitään voipaperia ole. Näit unta. Minä: Niin näinkin. Aloin taas nukkumaan. Heräsin ennen viittä, mutta kun en ilman laseja nähnyt kelloa, niin nousin ja menin vessaan, puin päälleni ja menin keittiöön, söin ja tein kaikki aamutoimet. Mieskin heräsi ja sanoi, että miksi niin aikainen olet, kun kello on vasta viisi.

Kun sain syötyä, ja minua väsytti, menin vaatteet päällä takaisin sänkyyn huilaamaan. Menin ihan laidalle ja katselin käytävälle päin. Nukahdin ja näin unta että joku koitti kaataa minut. Ei onnistunut. Hän koitti uudestaan. Meni minun taakseni ja notkisti polvensa minun polvitaipeeseeni ja kiepsautti minut kumoon. Siinä olin lattialla. Olin pudonnut sängystä

. Löin vissiin päänikin lipastoon kun mies heräsi kopsahdukseen. Yhtään en loukannut kuitenkaan. Nyt tuo jo naurattaa
![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)