Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.5.2026 perjantai  (Luettu 143 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
15.5.2026 perjantai
« : 15.05.26 - klo:06:31 »

Huomenta!

Tuli jo ihan pöntölle ikävä, mutta nyt se toimii, hienoo [KIPPIS]

Taitaa tulla aurinkoinen päivä kun pari päivää/yötä sateli.

Olis kauppa reissu edessä eli vaihtelu virkistää  [:-)]

Mukavaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 15.5.2026 perjantai
« Vastaus #1 : 15.05.26 - klo:06:53 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua

jaTalle kiitokset kun ilmoitti Kajlle ja Kajlle kiitokset kun korjasi jumiintuneen pönttölän

Eilinen oli tuulinen ja sateinen päivä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 15.05.26 - klo:07:09 »

Huomenta

Kivat kuvat  [:-)]

8 astetta ja aurinkoista
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 15.05.26 - klo:07:10 »

Ai tässä oli jaTakin asialla, myös hänelle kiitokset [KIPPIS]

No voihan perjantain mummo toivotuksineen :-))

Toivottavasti droonia ei Minnin eikä tietty muidenkaan kotikulmille putoa!!!
« Viimeksi muokattu: 15.05.26 - klo:07:14 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4 : 15.05.26 - klo:07:11 »

Kiitos kaikille pöntön palauttajille [:-)] [:-)]
« Viimeksi muokattu: 15.05.26 - klo:08:42 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 15.05.26 - klo:08:19 »

Vähitellen ulos lähtöä. Jos vaikka tänään näkyisi viikon ensimmäiset perhoset [:9]

[:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #6 : 15.05.26 - klo:08:39 »

Mulla on tilattuna ylen "tärkeät" uutiset, mistä tulee puhelimen ylänurkkaan ilmoitus, jos on tärkeitä uutisia  [NUT] :-))

Et drone jutun näin puhelimesta het kun heräsin, muuten en olisi mistään droneista tietoinen , ellen olis telkkaria aamulla avannut.

Tämä suomen touhu on kaikkinensa jotenkin hävettävää. 
Tiedotusta ei ole , tietoakaan ei ole ."ehkä on ilmatilassa yksi drone tai sitten ei, tai ehkä niitä on useampi " [NUT] [NUT] ei hyvääpäivää. kyllä ainakin ryssät nauraa hekottaa suomen touhuille.
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 15.05.26 - klo:08:46 »

Mulla on tilattuna ylen "tärkeät" uutiset, mistä tulee puhelimen ylänurkkaan ilmoitus, jos on tärkeitä uutisia  [NUT] 
Miten, -ja MISTÄ olet tuon tilannut?
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 15.05.26 - klo:08:52 »

jaTalle kiitokset kun ilmoitti Kajlle ja Kajlle kiitokset kun korjasi jumiintuneen pönttölän
Kiitos,-myös jaTalle. Eiliseen ketjuun paninkin jo Kajlle kiitokset. Mukava on kun pöntölle taas pääsee.

Kauniita kuvia ja hauska on tuo skootterilla ajava mummeli, joka ilmeisesti muuttaa mökille.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 15.05.26 - klo:09:20 »

MInä olin toissayönä levoton. Näin unta, että mies tuli vessasta ja otin yöpöydältä (lipaston päältä)kaksi isoa voipaperitruuttia (sellaisia joilla pienemmillä voi laittaa esim. kermavaahtokuvioita kakulle) omaan sänkyyni ja hain niitä sitten oikeesti ja sanoin, että missä ne oikein ovat?(nyt olin mielestäni jo hereillä). Mies siihen että mitä haet. Minä: No niitä voipaperirullia. Mies: Ei täällä mitään voipaperia ole. Näit unta. Minä: Niin näinkin. Aloin taas nukkumaan. Heräsin ennen viittä, mutta kun en ilman laseja nähnyt kelloa, niin nousin ja menin vessaan, puin päälleni ja menin keittiöön, söin ja tein kaikki aamutoimet. Mieskin heräsi ja sanoi, että miksi niin aikainen olet, kun kello on vasta viisi.  :-O :-O
 Kun sain syötyä, ja minua väsytti, menin vaatteet päällä takaisin sänkyyn huilaamaan. Menin ihan laidalle ja katselin käytävälle päin. Nukahdin ja näin unta että joku koitti kaataa minut. Ei onnistunut. Hän koitti uudestaan. Meni minun taakseni ja notkisti polvensa minun polvitaipeeseeni ja kiepsautti minut kumoon. Siinä olin lattialla. Olin pudonnut sängystä  :-)) :-)). Löin vissiin päänikin lipastoon kun mies heräsi kopsahdukseen. Yhtään en loukannut kuitenkaan. Nyt tuo jo naurattaa  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 15.05.26 - klo:09:27 »

Ai niin, mun piti laittaa vielä yksi kuva. Oletteko samaa mieltä, että vähän useammin voisi kartonkilaatikon tyhjentää
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : 15.05.26 - klo:09:48 »

Meillä viiden jälkeen lensi hävittäjä talon yli eli jostain läheltä, ajatus tule heti onko drooni juttu jossain. Oli mutta radiosta se kuultiin.

Onpa Mesiksellä tapahtumarikasta tuo yö ja aamuyö elämä. Onneksi ei mitään haavereita ole sattunut!

Voisin ihan samalaisia kuvia roskatoksesta laittaa, kaikki jäteastiat pursuu ettei kannet mahdu kiinni. Ei ymmärrys riitä miksi liian harvoin niitä tyhjennetään. Meille kun tuolit tuli 2 isossa pahvilaatikossa mies pätki laatikot niin pieniksi ettei täytä roskista heti ja odotettiin koska täydet pahviroskikset on tyhjennetty sitten vasta vietiin omat pahvit sinne.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : 15.05.26 - klo:11:22 »

Viime viikon roskakatos
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 15.05.26 - klo:11:29 »

Onpa hieno roskakatos  :-))  [:72]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 15.05.26 - klo:11:36 »

Voisin ihan samalaisia kuvia roskatoksesta laittaa, kaikki jäteastiat pursuu ettei kannet mahdu kiinni. Ei ymmärrys riitä miksi liian harvoin niitä tyhjennetään. Meille kun tuolit tuli 2 isossa pahvilaatikossa mies pätki laatikot niin pieniksi ettei täytä roskista heti ja odotettiin koska täydet pahviroskikset on tyhjennetty sitten vasta vietiin omat pahvit sinne.
Jos kaikki tekisi noin, ei roskalaatikot olisi täynnä. Täällä kyllä yleensä roskalaatikot tyhjennetään usein, mutta onkohan joku laittanut pahvilaatikoita kartonkiroskikseen litistämättä niitä. En tiedä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 30 kyselyä tietokannasta.