Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.5.2026 maanantai  (Luettu 137 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
25.5.2026 maanantai
« : eilen kello 07:26 »

Huomenta !

Jälleen uusi viikko aluillaan. Puoliaurinkonen aamu +12 lämmintä.

Tänään joko ulkoillaan tai sitten ei.

Mukavaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.5.2026 maanantai
« Vastaus #1 : eilen kello 07:54 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : eilen kello 08:39 »

Aika lämpöisää ja tuulista oli aamulla töihin tullessa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : eilen kello 09:05 »

Kauniita kuvia taas.

Koskahan sitä TOSI kylmää tulee, -vai tuleeko lainkaan? Telkkarista tuli juuri, että mm. etelä-Britanniassa ja Ranskassa on helleaalto.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 09:08 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : eilen kello 09:16 »

Meillä lehdessä että eilen oli puita kova tuuli täällä kaatanut. Järvellä sen näki että tuuli oli melkoinen.

Sitten toinen uutinen pelastuslaitos pelasti lokin tikasautolla, oli jäänyt keskustassa kerrostalon katon reunaan jalastaan kiinni  ja ollut jo 3 päivää. Lähti lentoon kun vapautui piinastaan [:72]

Katsotteko telkasta tähdet, tähdet ohjelmaa..tässä minun suosikki, ollut jo ennen tv ohjelmaakin.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwj694yU49OUAxX9LRAIHX4FFoYQ9KsOegQIExAC&url=https%3A%2F%2Fwww.ruutu.fi%2Fvideo%2F100142183&usg=AOvVaw2-bAvflG6s3ucB0P3vQOFn&opi=89978449
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : eilen kello 09:28 »

Päivää

Kivat kuvat  [:-)]

Tuulia jatkaa riehumistaan ja lämpöasteita.

En enää katsonut tähdet tähdet,senjälkeen kun vatsasta puhuja tippui  [:-(] muut kaikki ihan tusina kamaa  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : eilen kello 09:45 »

Ai siihen loppui Minnin katselu :-)).  Katsojat päättää tai yleisö paremminkin kuka tippuu. :-))

Minulle kelpaa kaikki esiintyjät esityksineen :-))  Aarnesta olen jo pitkään tykännyt [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : eilen kello 10:44 »

Ai siihen loppui Minnin katselu :-)).  Katsojat päättää tai yleisö paremminkin kuka tippuu. :-))

Juu, ja katsoja päättää, että koska riittää  [:-DD]

No kyl ihan oikeastikkin, vatsastapuhuja oli erilainen ja siksi mun mieleen.  [:-)] no oli Amikin ihan hyvä, mut Amikin tippui  [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : eilen kello 12:04 »

En ole piiiiiitkään aikaan katsonut "Tähdet,"tähdet"-ohjelmaa, joten en tiedä tuosta vatsastapuhujasta mitään, enkä Amista. Aarne Pelkosen muistan vuosien takaa. Nyt ei siitä Aarnesta ollut muuta jäljellä kuin koulutettu ääni. Kaikki muu oli erilaista. Jos olisi kuva näytetty, niin en olisi tunnistanut. Syy, miksi en pääse TV:tä katsomaan, on miehen katsoma jääkiekko ja muu urheilu. Olen paljon tässä tietokoneella.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : eilen kello 14:28 »

Onneks joo on valinnan vapaus [:-)]

Ohjelmassahan kaikki stailataan, meikataan katsojien "iloksi" ehkei ihan kaikille se ole ookoota. Mutta ohjelman formaattiin se kaikki kuuluu. Ami Aspelundkin nuoreni vuosilla kun meikkaajat, puvustajat pisti parastaan. Räppiä veti kun kunnon tekijä :-))

Kolme baritonia Aarne on ihan Aarne :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : eilen kello 15:13 »

Nyt pitäis poikasten kuulemma kuoriutua saas nähdä??? Eli aika on !!
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : eilen kello 15:16 »

[:-)] [:-)] [:-)] :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : eilen kello 16:19 »

Kolme baritonia Aarne on ihan Aarne :-))
Mitä tarkoittaa "kolme baritonia"? Esiintyykö siinä Aarne Pelkosen kanssa kaksi muuta baritonia? En löytänyt "tuubesta" Sen sijaan kysyin tekoälyltä sellaisesta, kun Diandra tekee joulukortteja Aarne Pelkosen kanssa Mukana on myös Ella Kanninen, Se löytyi Yle Areenasta , niinkuin tekoäly sanoikin. Sellaista Aarne Pelkosta hain (vuosi 2020, muistaakseni). Nyt kuuntelen joululauluja näin kesän kynnyksellä  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : eilen kello 17:19 »

Kolme baritoni laulajaa Aarne, Ville Rusanen ja Kristian Lindroos esiintyivät joku aika sitten tv:ssä ja heillä konserri kiertue. Tubessa ei heitä yhdessä ehkä näy..

Tämän hän esitti siis Aarne äitienpäivänä tähdet tähdet ohjelmassa.

https://www.ruutu.fi/video/100152394

Diandran kanssa joululaulujen laulelut näin jo vuosia sitten.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:28 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : eilen kello 17:30 »

https://www.youtube.com/watch?v=fKF_Hv0qUIo&list=WL&index=1
Löysin tällaisen vanhan jutun ja naureskelin sille vieläkin  :-))

Kuuntelin påtkån noita baritoneja. Komeat äänet, mutta ei ollut hyvät kappaleet, jotka kuuntelin. Aarnella on myös mahtava ääni ja ihan kuunneltava kappalekin tuo äitienpäivänä esitetty.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:42 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.211 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.