Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.5.2026 perjantai  (Luettu 83 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
29.5.2026 perjantai
« : eilen kello 06:05 »

Huomenta!

Viileää on +8 näyttää mittari, enää ei yhtä railakkaasti tuule kun eilen.

Tänään on meidän satamassa kevätjuhla. Laulatetaan ihmisiä, Tommi Läntinen on laulamassa ja laulattajana. Mm, Suvivirttä lauletaan , joka on nyt kohta kaikkien huulilla. Itselläni kyynel silmä laulu.

Ja se mielenkiintoinen asia, taas KAUPPAAN :-))

Mukavaa päivää  [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.5.2026 perjantai
« Vastaus #1 : eilen kello 06:13 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua

Töihin lähdössä
Se on viikonloppu taas
https://www.youtube.com/watch?v=Rpixa-TZNF0&list=RDnCksc_iUB5w&index=13
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : eilen kello 06:47 »

Tämä Servon kappale on uusi tuttavuus [:-)]

Just luen lehteä, on kaupunki sekaisin kun yhdellä valkoposkihanhella on todettu lintuinfluenssa, lintuja on kourallinen muihin kesiin verrattuna, että haittaa niistä ei ole. Surku vaan jos tauti leviää muihinkin lintuihin!!!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 06:51 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : eilen kello 07:58 »

Huomenta

Kiva kuva  [:-)]

8 astetta ja Tuulia kerää voimia.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : eilen kello 09:00 »

Tämä Servon kappale on uusi tuttavuus [:-)]
Minulle tuttu. Jarmo on voinut joskus aiemminkin laittaa tämän, tai sitten jonkun muun Servon kappaleen, ja olen itse löytänyt tämän sieltä. Jarmo tykkää Servosta, minä taas vaikka esim Tuomari Nurmiosta
https://www.youtube.com/watch?v=wdzQu4VnPr4    Kyllä monesta muustakin, ihan eri tyylisestä musiikista.

Kauniita kuvia taas. Minni kuvan väritys on ihana.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : eilen kello 11:04 »

Nyt olen tällainen  [:-//]. Koitin soittaa OP:n asiakaspalveluun. Kuvittelin, että sieltä vastaa joku oikea henkilö, josta saan tietää kenen puoleen käännyn asiani kanssa, MUTTA sieltä tulikin nauha, joka sanoi että jos haluan sitä palvelua, paina yksi...jne... tätä jatkui niin kauan että suljin puhelimen. Kyllä ennen oli helppoa, meni vaan pankkiin ja asiat hoituivat.
Lopulta en enää tiennyt mihin kategoriaan asiani kuului.--- VOI KILIN KIKKARE!!!   [:-//] [:-//] [:-//]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : eilen kello 11:17 »

Tuomari Nurmiolla on paljon hyviä kappaleita, eli tykkään. [:-)]

On joo ihan kummallista kun kaikki on mennyt vaikeaksi eli asioiden hoito pankkiin ym. Nuoremmatkin ovat samaa mieltä. Me hoidetaan pankki asioita chatin avulla, helpompaa kun jatkuva soittelu.

Minä ostin kauppareissulla nyt sähköhammasharjan itselleni eli sellaisen minkä hygienisti neuvoi ostamaan. En ymmärrä hölkkäsen pöläystä yhdistä bluetoothiin kone ym. Jos ei puoliso olis ymmärtänyt ettei sitä tarvitse tehdä olisin jättänyt koko laitteen käyttämättä.

Oma hänellä on ihan simppeli. Että kiva kun olen näin tekninen ihminen etten yksin selviä näinkään yksinkertaisen asian kanssa saati robotin????

Onpa kaunis kuva Minniltä [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : eilen kello 19:45 »

Servon kappale on pöntölläkin ollut ennen esillä.

Tuo on tuttua kun soittaa jonnekin ja tarvii apua, vastaa automaatti jos tarvitset sitä paina yksi jos asiasi koskee sitä paina kaksi jne [:-//]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : eilen kello 19:57 »

Nykyään on kurjaa, jos tarvii apua. Varsinkin näin vanhemmalla iällä ei meinaa ymmärtää kaikkia asioita.  [:-(]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : eilen kello 19:59 »

Vuosi aikaa oli kivaa kun puhelin meni epäkuntoon ja pankkitunnusten siirto uuteen puhelimeen ei toiminutkaan ihan noin vaan.... [:-//]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #10 : eilen kello 20:00 »

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : eilen kello 20:20 »

Näätä kävi taas
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : eilen kello 21:20 »

[:60]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : tänään kello 06:19 »

Eläimet.ja musiikki ovat niitä juttuja joita aina vaan jaksaa [:-)]

Näätä on löytänyt ilmeisesti hyvän ruokamestan itselleen. Hieno pihavieras vaikka on peto :-))

Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : tänään kello 09:57 »

Vuosi aikaa oli kivaa kun puhelin meni epäkuntoon ja pankkitunnusten siirto uuteen puhelimeen ei toiminutkaan ihan noin vaan.... [:-//]
Oli varmaa TOSI kivaa :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.182 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.