Auto on nyt entisellä työkaverilla, joka on aina laittanut meidän autoa, jos vikaa on ilmennyt. Hän on kyllä tosi hyvä, -siis missä hommassa hyvänsä. Kotonaan tekee vähiin päin kaikki hommat, leipomisesta ruveten. Töissä hän oli laitosmiehenä. Hänen pitäisi hommata uusi letku (?) ja laittaa paikalleen. Saa nähdä kauanko homma kestää.
Täytyy katsoa onko täällä kauppojen palveluja.