Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.6.2026 perjantai  (Luettu 106 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
19.6.2026 perjantai
« : 19.06.26 - klo:07:36 »

Huomenta!

Aurinkoista Juhannusaattoa. Täällä ainakin paistaa ja +15 on lämmintä. Rantaan on kokko kasattu kun tänävuonna sitä saa polttaa [:-)

Kivaa päivää kaikille  :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 365
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19.6.2026 perjantai
« Vastaus #1 : 19.06.26 - klo:07:38 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Hetki sitten joku 13...14 lämmintä ja  [:46]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 175
Vs: 19.6.2026 perjantai
« Vastaus #2 : 19.06.26 - klo:08:28 »

Huomenta!

Kivat juhannuksentoivotuskuvat!
Mukavaa juhannusta minultakin!
 https://www.youtube.com/watch?v=VkJJzQyNe2g
« Viimeksi muokattu: 19.06.26 - klo:08:34 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 365
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19.6.2026 perjantai
« Vastaus #3 : 19.06.26 - klo:09:01 »

Mukavaa Juhannusta kaikille  [:61] [:61]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 19.6.2026 perjantai
« Vastaus #4 : 19.06.26 - klo:15:13 »

Juhannusvalssille [:72]  monet tämän tahdissa varmasti tanssahtelee [:-)]

Käytiin ulkosalla ja nyt kyllä ihmettelen mikä kumman juttu minussa on, tämä lokki vahti 2 poikastaan ja kun kävelin ohi ja kuvasin niitä pientä varoitusta piti. Seurasin kun ihmisiä meni samasta kohdasta poikasten ohi emot syöksyivät kohti ja kirkuivat kurkku suorana. Karkuun lähtivät ihmiset. Omituinen olen kait??? :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 175
Vs: 19.6.2026 perjantai
« Vastaus #5 : 19.06.26 - klo:22:46 »

Hienot kuvat Telkkiseltä.. Lokit taitaa tietää että olet ihan vaaraton, etkä ole koskaan ollut niille paha.

Kyllä täytyy sanoa että on täällä hiljaista, -juhannusaattonakin. Yhtään humalaista en ole nähnyt ja talossa on tosi hiljaista.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 19.6.2026 perjantai
« Vastaus #6 : 20.06.26 - klo:07:40 »

Ehkä liikun niin ettei minua koeta uhkana :-)).

Hiljaista oli täälläkin, ei autojakaan mennyt kadulla kuten muuna päivinä menee.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.26 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.