Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.6.2026 lauantai  (Luettu 109 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
20.6.2026 lauantai
« : 20.06.26 - klo:07:43 »

Huomenta!

Puoli aurinkoinen on aamu, päivällä pitäisi jo +24 olla lämmintä, että tästäkö se helteinen kesä alkaa :-))

Mitenkähän juhannuspolkaisijalla on mennyt [?]  Ehkä kuullaan [:-)]

Hyvää Juhannusta [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 176
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #1 : 20.06.26 - klo:09:19 »

Hienoja kuvia  [:-)]

Aamulla kun nousin ylös, paistoi aurinko, mutta taivaanrannalla oli tummaa pilveä, ja se pilvi liikkui tänne päin. Pian aurinko olikin pilvessä. Nyt on sellaista "kirkasta pilvisyyttä". Ei sada.

Kuinka kauan nuo juhannuspolkasut kestää?-Koko juhannuksenko?


Onkohan kenelläkään tänä aamuna pää kipeä?  On varmaan, -sellainen itse hankittu kipu. "Illalla juodaan hilpeenä kaljaa ja aamulla ollaan kalpeena hiljaa".  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #2 : 20.06.26 - klo:10:42 »

Olipa ihmisiä liikkeellä vähän kun käytiin aamukävelyllä, päiväksi kun lämmintä, meidän oloon on liian paljon ennustettu.

Katsoin eilen että juhannuspolkaisua ajetaan joko 48 tai 24 tuntia, että aikaa vierähtää :-))

Kyllä oli roskikset täysiä, vaakut pitivät tyhjennyksestä huolen. Heitin pähkinöitä niille, sanoin on paljon terveellisempää 2 poikasta ja emot syötin [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #3 : 20.06.26 - klo:10:43 »

Siltaa ei vielä oltu spreijattu [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 950
  • ***Keiju***
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #4 : 20.06.26 - klo:11:09 »

Ihanat ja kivat kuvat. [:-)]

Tervehdys.
Täällä on vielä osittain aurinkoista ja hieman pilveilee, että puolipilvistä olisi varmaan oikea termi.
Ulkolämpötila nyt +23,1 astetta, ett ehkä tulee kyllä tosi lämmin päivä, saas nähdä sitten.

Tässä aamua vielä vietetty ja kohta mentävä hieman ulkoilemaan, hissukseen kävelyä ja luonnon tarkkailua.
Loppu päivän voisi sitten ottaa aika rennosti.

Niin, tässä ajattelin aikaisemmin, että Jarmo on varmaan siellä perinteisellä Juhannuspolkaisulla.
Hyviä polkaisuja sinne toivotaan.

Hyvää Juhannusta toivotaan teille kaikille!    [:46]   [:45]   [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #5 : 20.06.26 - klo:11:20 »

Kiitos Deb [:-)]  sinulle myös mukavaa Juhannusta [:-)] ja rentoa päivää
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #6 : 20.06.26 - klo:11:48 »

Tääl yksinäni laulelen vaikkei ilta ole tullut.

Kamut olivat tulleet kotirantaan kun pesintä ei toisessakaan rannassa onnistunut. Ikinä en ole parilla poikasia nähnyt vaikka munia ilmestyy pesään ja niitä hautovat vuorotellen??
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 176
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #7 : 20.06.26 - klo:17:50 »

Hienoja kuvia taas.

Mikko Vaismaata. Näin minäkin ajattelen ADHD:stä https://www.youtube.com/watch?v=wbe9oOyFKkc
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 270
  • Lahti
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #8 : 20.06.26 - klo:18:22 »

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 176
Vs: 20.6.2026 lauantai
« Vastaus #9 : 21.06.26 - klo:09:15 »

Olipa kiva video  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.198 sekunnissa. 34 kyselyä tietokannasta.