Ihanat ja kivat kuvat.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Tervehdys.
Täällä on vielä osittain aurinkoista ja hieman pilveilee, että puolipilvistä olisi varmaan oikea termi.
Ulkolämpötila nyt +23,1 astetta, ett ehkä tulee kyllä tosi lämmin päivä, saas nähdä sitten.
Tässä aamua vielä vietetty ja kohta mentävä hieman ulkoilemaan, hissukseen kävelyä ja luonnon tarkkailua.
Loppu päivän voisi sitten ottaa aika rennosti.
Niin, tässä ajattelin aikaisemmin, että Jarmo on varmaan siellä perinteisellä Juhannuspolkaisulla.
Hyviä polkaisuja sinne toivotaan.
Hyvää Juhannusta toivotaan teille kaikille!
![Kukka [:43]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/nature-smiley-001.gif)