Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.6.2026 maanantai  (Luettu 84 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 279
  • Lahti
22.6.2026 maanantai
« : 22.06.26 - klo:07:23 »

Huomenta!

Saapas nähdä on "vanha jengi" tänään kasassa. Eilen olin yksin?

Aurinkoinen on aamu +17 lämmintä, ehkei tule niin helteinen päivä kun eilen oli [:-)]

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :-)) etenkin Jarmolle jolla on juhannus mennyt vauhdikkaasti  [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 370
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #1 : 22.06.26 - klo:07:35 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 186
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #2 : 22.06.26 - klo:07:55 »

Huomenta!

Nätiti kuvat tänäänkin, kuten eilenkin, jolloin kävin vieraana kurkkimassa. Mietin, että onkohan ollut ukonilmaa, vai onko juhlittu juhannusta niin rajusti, ettei jaksetta kirjoitella. Itsellä ei kumpaakaan, vaan yksinkertaisesti laiskotti  :-)).
Jos ei Telkkinen olisi avannut eilistä ketjua, se olisi ollut ihan tyhjä.

Jarmo on ollut juhannuspolkaisussa. Onnittelut tuloksesta!  [KIPPIS]

Mukavaa päivää kaikille! Jos saamme auton tänään, niin kauppureissu olisi edessä.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 279
  • Lahti
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #3 : 22.06.26 - klo:15:09 »

Tuli tunne, että taitaa pönttö ruveta viimeistä vetelee [?]  Harmi, mutta kait se aikansa kutakin?

Pikku lenkki tuli tehtyä,   Jarmon suoritusta ei voi kun ihailla. Kunto on huippulaatua [:63] [:69]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 186
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #4 : 22.06.26 - klo:18:57 »

Tänään saatiin auto ja käytiin kaupoilla, sekä ajeltiin vähän muutenkin. Tämä vanha laulu soi päässäni koko ajan.  _Varsinkin kertosäe.
https://www.youtube.com/watch?v=NvYW-Nrc0B4
« Viimeksi muokattu: 22.06.26 - klo:19:00 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 370
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #5 : 22.06.26 - klo:19:47 »

Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 279
  • Lahti
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #6 : 22.06.26 - klo:20:10 »

Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.

Sinä taidat olla aktiivisin täällä vaikka olet töissä, aktiviteettiä riittää ym. Ihan ymmärrettävää että elämässä on paljon muutakin kun tämä pönttöily.

Itsellä ei ole muuta kun aikaa, samat rutiinit päivästä toiseen. Ne ei kovin kiinostavaa ole lukea eikä kyllä kirjoittaakaan. Katsellaan miten käy [:-I]


Hyvä kun Mesis pääsi ajelulle eli autonne on kunnossa [:-)]
« Viimeksi muokattu: 22.06.26 - klo:20:28 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 370
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.6.2026 maanantai
« Vastaus #7 : 22.06.26 - klo:21:55 »

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.17 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.