Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.6.2026 - Keskiviikko  (Luettu 81 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #1 : eilen kello 08:48 »

Puoli vuotta Jouluun
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #2 : eilen kello 09:15 »

Huomenta!

Vettä sataa!

Tyynystä huolimatta niska ym.paikat kipeät, yö meni niinkuin usein ennenkin [:-I]

Teille hyvää keskiviikko päivää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #3 : eilen kello 09:38 »

Puoli vuotta Jouluun
Hyvä huomio  :-))

Täälläkin oli hyvin pientä pisarointia aamulla, mutta se loppui. Pilvistä on.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #4 : eilen kello 09:41 »

ihanat kuvat Telkkiseltä ja Jarmolta kiva linkki, jossa oli paljon videoita  [:-)] [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #5 : eilen kello 09:53 »

Ai niinpä onkin, että joulu lähenee, ken senkin ajan näkee?   [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #6 : eilen kello 09:58 »

Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #7 : eilen kello 14:05 »

Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
 

Näin se pitää toivoa ja myös ajatella  [:72] [:34]

Kotona olen makoillut kylmäpakkaus selän alla, pipi olo [:-(]  nyt paistaa aurinko kun sade loppui. Lämmintä +16.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #8 : eilen kello 15:38 »

Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #9 : eilen kello 15:42 »

Mutta missähän Minni on? Tämä alkaa jo olla huolestuttavaa, Nyt on jo keskiviikko, ja Minni lupasi mennä jussia juhlimaan.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #10 : eilen kello 17:45 »

Aina tulee sairastuminen mieleen kun näin käy. Minni kun päivittäin tänne kirjoitteli ja laittoi kuvia. Toivottavasti vielä joku päivä jotain kuuluu  [:72] [:72] [:34]

Jos minusta ei joskus muutamiin päiviin kuulu mitään olen niin sairas etten jaksa edes yhtä sanaa kirjoittaa, että tiedoksi [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #11 : eilen kello 17:49 »

Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
 

Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen [:-)]  Mesis kiitti toiveestasi [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #12 : eilen kello 19:01 »

Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #13 : eilen kello 19:35 »

Juuri näin. Useasti se ainakin kohottaa mielialaa kun kirjoittaa.
Eihän se kipua poista, mutta on ainakin hetken parempi mieli  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
« Vastaus #14 : eilen kello 20:41 »

Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]

Kiitti Jarmo [:-)] 

Onneksi noi politiikot lupaa just telkassa että sairaista, ikääntyvistä pidetään huolta. Ikäänkuin olisin tätä samaa jargonia ennenkin kuullut :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.182 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.