Onpa taas kivat kuvat.
Minnille tervetulotoivotukset
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
.
Minulla oli aamulla suu kuiva "kuin kaskenpolttajan hattu", kuten yksi mies aikoinaan asian ilmaisi.
Juuri ennen kuin heräsin näin unta että olin menossa entiseen kotiini syömään. Minua ennen sinne meni kaksi ihmistä. Kun astuin sisään, siellä ei ollut ketään. Kaikki oli tyhjää. Huonekalut oli poissa. Kävin koittamassa tuleeko edes vettä kraanasta. Tuli. Sitten heräsin. Oikeesti entinen koti on myyty ja siellä asuu aviopari pienen lapsensa ja koirien kanssa.
Mutta mukavaa päivää kaikille!