Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.6.2026 torstai  (Luettu 36 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
25.6.2026 torstai
« : tänään kello 07:19 »

Huomenta!

Yö takana ei kyllä hyvä sellainen?

Aurinkoinen on aamu +14 lämmintä, eli ei ainakaan kovin lämmin päivästä tulee tähän lämpöön verraten. Toivottavasti.

Kivaa päivää teille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 578
  • Itä-Uusimaa
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #1 : tänään kello 07:23 »

Huomenta

Kivat kuvat  [:-)]

Mukavat 13 astetta.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #2 : tänään kello 07:39 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua töistä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #3 : tänään kello 07:46 »

Minnin juhannusreissu on päättynyt. Kaikki hyvin toivottavasti  [:-)]

Soma kuvakin on taas ketjuun ilmestynyt :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #4 : tänään kello 09:03 »

Onpa taas kivat kuvat.

Minnille tervetulotoivotukset  [:-)].

Minulla oli aamulla suu kuiva "kuin kaskenpolttajan hattu", kuten yksi mies aikoinaan asian ilmaisi.
Juuri ennen kuin heräsin näin unta että olin menossa entiseen kotiini syömään. Minua ennen sinne meni kaksi ihmistä. Kun astuin sisään, siellä ei ollut ketään. Kaikki oli tyhjää. Huonekalut oli poissa. Kävin koittamassa tuleeko edes vettä kraanasta. Tuli. Sitten heräsin. Oikeesti entinen koti on myyty ja siellä asuu aviopari pienen lapsensa ja koirien kanssa.

Mutta mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 578
  • Itä-Uusimaa
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #5 : tänään kello 10:00 »

Kiitos toivotuksisita . Yritin viettää sometonta keskikesää. No kyl välillä vähän lipesi  :-)) varsinkin sadekuuroja joutui seuraamaan välillä.


1.Viime syksynä talventörröttäjiksi jätetyistä punalatvoista kolme törröttää edelleen  :-O :-))


2. punamyssy ja emo

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #6 : tänään kello 10:35 »

No hyvä kun päätit Minni toisin, kuviasi on niin ilo katsella  [:-)]

Itse pidän Whatsapp taukoa, en jaksa kaikkea ottaa vastaan ja myös vastata ihan kaikkeen [:-)]
Vaik " kävin ulkona" itse "ahaa". "Oli lämmin" "ai oli vai". Tämmöistä kirjoittelua :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #7 : tänään kello 10:40 »

Kuville [:-)] [:-)] [:-)]

Sosiaalisen median keskikesän tauko on silloin hyvä juttu jos se ei koske pönttölää [:74] [:74] [:74]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #8 : tänään kello 10:47 »

Hyvä Jarmo  :-))

Someton kesä olisikin kiva juttu, mutta kun on ihan pakko käydä pönttöilemässä ja juutuubessa ym  :-)). Olen kyllä koittanut tehdä ristikoita ja sudokujakin, mutta täällä nytkin olen.

Kivat kuvat Minniltä  [:-)].
 
Nyt tulee pakollinen tauko kun pitää laittaa ruokaa  [:-(]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #9 : tänään kello 11:05 »

Pizzataxi niin ei tule taukoa [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #10 : tänään kello 12:54 »

Pizzataxi niin ei tule taukoa [:-DD]
:-)) Joo se olis muutenki helpompaa :-)) Nyt on kuitenkin ruuat tehty, syöty ja astiat tiskattu. Nyt hetki pönttöilyä ym. ja sitten autoilemaan.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: 25.6.2026 torstai
« Vastaus #11 : tänään kello 16:13 »

Me käytiin tänään kaupassa ja ostettiin lämminruoka tiskistä valmiit ruoat [:-)]


Ihan syötävää, vaikka ruokahalut on nollassa, niin pieni annos tuli syötyä.

Onneksi ei ole kun +20 lämmintää, ihan passelia [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.135 sekunnissa. 30 kyselyä tietokannasta.