No nyt alkaa sauvat viuhua Mesiksellå
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
hyvähyvå
![Pitää peukkua [:72]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/thumbsup2[1].gif)
Jarmo on laiskottelu illan ihan varmasti ansainnut.
Iken kuva, vissiin olen ennenkin tämän laittanut tänne, haittaako
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Minä kun pidin puhelimesta äänet pois monena päivänä kun olo oli tosi kurja, jo hätyyttivät puolisoa, että miks mä en vastaa viesteihin, sanoi siks kun ei jaksa
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
totta!!