Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.6.2026 perjantai  (Luettu 75 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 302
  • Lahti
26.6.2026 perjantai
« : 26.06.26 - klo:07:16 »

Huomenta!

Uutta päivää aloitellaan aurinkoisessa aamussa +16 lämmintä.

Katsotaan jaksanko ulos lähteä vai meneekö päivä kotoillen [:-)]

Mukavaa päivää  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 390
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #1 : 26.06.26 - klo:07:48 »

 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 585
  • Itä-Uusimaa
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #2 : 26.06.26 - klo:08:12 »

Huomenia  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

18 astetta ja puolaurinkoista .


Jarmolle nimppariOnnea  [KIPPIS] [:9] [KIPPIS]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 302
  • Lahti
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #3 : 26.06.26 - klo:09:05 »

Söpö kuva [:-)]

Niinpä näkyy olevan Jarmon nimipäivä joten ONNEA minultakin [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #4 : 26.06.26 - klo:09:28 »

Nimpparionnea Jarmolle!  [:52] [:51] [:34] [:44] [:9]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #5 : 26.06.26 - klo:09:37 »

Kauniita ja söpöjä kuvia!

Voi mua höperömuoria. Olen vallan unohtanut onnittelut 24 päivä, vaikka ne on kalenterissa  :-O :-O. Silloin olisi ollut pitkä lista onniteltavia. No, ei maha mittää.

Kivaa päivää kaikille!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 390
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #6 : 26.06.26 - klo:10:47 »

 [:-)] kiitoksia [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 390
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #7 : 26.06.26 - klo:18:13 »

työpäivä+pyöräkierros+ruokailu ohi, ei ehkä ihan vielä [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 302
  • Lahti
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #8 : 26.06.26 - klo:19:16 »

Kyllä nuo unohdukset alkaa olla enemmän normaalia kuin ennen  :-))

Onneksi oli kohtuu viileän lämmin ilma, pieni lenkki tuli tehtyä  [:-)]

Jarmolla varmaan uni maistuu kaiken jälkeen.

Lokin pojat oli viikossa kasvaneet, eivätkä emot minua taaskaan hätyytätneet.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #9 : 26.06.26 - klo:20:20 »

Onpa hienot kuvat  [:-)]

Tänään kävimme kahveella Ruupertin pirtillä. Sieltä kun lähdimme, niin mies vei minut kaupalle, josta sauvakävelin kotiin. Kun kurvasimme kaupalle päin, niin lokinpoikanen tuli kävellen vastaan. Luulin että se oli loukannut jalkansa, kun sen kulku oli niin kummallista. Kun sitten kävelin mattorannan kohdalla kotiin päin, se tuli myös kävellen pienen matkan päässä. Ei sillä ollutkaan jalka kipeä. Se nyökytteli siksi, kun se huusi koko ajan (emoaanko?). Kai sillä nälkäkin oli. Toivottavasti se selviää pahassa maailmassa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 390
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #10 : 26.06.26 - klo:21:45 »

 [:-)] [:-)] kuville

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 302
  • Lahti
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #11 : eilen kello 07:50 »


Lokin poikaset ovat ihan onnettoman näköisiä kun tarpovat maalla yksin/kaksin. Emot jossain pitää niitä silmällä.ja tietty tuovat ruokaa eikä aina linnuille oikeaa ravintoa. Näitä tarpojia täälläkin näkee.

Kohtahan Mesis alat olla super hyvässä kunnossa kun sauvojen kanssa treenaat. Täällä monet jo ehkä omaa ikäluokkaa paahtavat sauvojen kanssa meistä lenkillä ohi :-)) reippaita ovat, me etanoita [:-)]
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:16 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #12 : eilen kello 09:29 »

Ai sielläkin on lokinpoikasia. Tämä oli ensimmäinen jonka täällä näin, mutta en ole juuri liikkeelläkään ollut.

Tänä aamuna sanoin miehelle, että minun on parempi olo kuin pitkään aikaan, ja ilman lääkettä. Johtuneekohan tuosta kävelystä???
Pelkään takapakkia, että kohta olen kipeämpi kuin koskaan ennen.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 302
  • Lahti
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #13 : tänään kello 10:18 »

Ei kannata pelätä tulevia vaivoja, se vie nautinnot siitä hyvästä hetkestä. Näin itse yritän elää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 26.6.2026 perjantai
« Vastaus #14 : tänään kello 16:24 »

 [:5]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.139 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.