Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.6.2026 lauantai  (Luettu 89 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
27.6.2026 lauantai
« : eilen kello 07:53 »

Huomenta!

Vettä satoi illalla ja yöllä, nyt on taas lätäköitä maassa, linnuille kylpyaltaita.

Nyt on harmaa aamu +14 lämmintä, ehkä päivän mittaan lämpenee ilma.

Mukavaa päivää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #1 : eilen kello 07:55 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Samoja lukemia täälläkin mittarissa. Ulkona käydessä oli täälläkin pihakasvillisuus märkää, eli satanut on yölläkin vähäsen. Tulossa aika lämmin päivä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #2 : eilen kello 08:35 »

nyt [:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #3 : eilen kello 09:36 »

 [:75] Hei-hei Jarmolle. Toivottavasti on perhosia näkyvillä.

-Ja huomenta muille!  Aamulla oli taivas pilvessä ja taivaanrannalla oli tosi synkkä pilvi. Nyt paistaa aurinko.

Tänään taitaakin olla kotoilupäivä. Saa nähdä.

Ai niin, piti vielä kehua tämän aamun kuvia. Ovat niin nättejä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #4 : eilen kello 09:42 »

Eilen illalla satoi. Olen katsellut, kun naapuritalon alakerran parvekkeelta on roikkunut iso matto, -taitaa olla pian pari viikkoa.  Jos se kuivumassa oli, niin eilen se oli kuiva, mutta tänään taas märkä  [:-I] :-))
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 755
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #5 : eilen kello 09:56 »

Aamupäivää!

Kivoja kuvia tälläkin viikolla ollut  [:-)]
Terveysmurheita yhdellä jos toisellakin, niihin voimia ja jaksamista kaikille tasapuolisesti  [:1]

Ollut raskas kuukausi töissä, kesäkuussa jo 30 ylityötuntia, on iltaisin vähän puhti pois ja viikonlopuille kasaantuu piha- ym. hommia ja pitäisi lintuja ja perhosiakin ehtiä katselemaan. Työt haittaa harrastuksia, no enää 8 vuotta eläkkeelle pääsyyn  [:-DD]

Nyt raparperikeikauskakku uunissa, sitten viemään siskolle uuden sadon Köyliöläistä varhaiskaalia, katsomaan äitiä palveluasunnoille, kauppaan, kotiin aloittelemaan ruuan laittoa, zeener pääse kolmelta töistä. Illalla ulkosauna ja lepäilyä.

Onneksi viikon päästä alkaa KESÄLOMA  [KIPPIS] tavoitteena ainakin 3 uutta kansallispuistoa  [RULES]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #6 : eilen kello 10:43 »

Mesiksen näkemä matto on hyvin tuulettunut ja huuhtoutunut jos on pesty tai tuulettumassa. :-))

jaTalla on kovasti menoa ja tulos sekä tekemistä. Toivottavasti lomalla ehtii vähän harrastaakin [:-)]

Hienot tarha-alpit on kuvassa kait ne niitä on. [:72]

Kiitos tsempistäsi [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 585
  • Itä-Uusimaa
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #7 : eilen kello 11:04 »

Päivää

Kivoja kuvia ja juttuja [:-)]

21 astetta ja puolpilvistä.

Ois kiva jos vois tälleest vaan pötköttää  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #8 : eilen kello 12:39 »

Kissa on oikea pötköttelemisen mestari  :-))
Niiiiin nättiä jaTalla. Onko omasta pihasta?
On jaTallakin kiireitä. Huh-huh!!!  Ei kannata luottaa tuohon 8 vuoden eläkkeelle pääsyyn. Siihen mennessä on jo pariin kertaan nostettu eläkeikärajaa. (Olen varsinainen ilonpilaaja  :-)))
Mutta antoisaa kesälomaa viikon päästä!
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 755
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #9 : eilen kello 14:42 »

Telkkinen, on ne tarha-alpeja  hyvä leviämään, mutta onneksi tukahduttaa rikkaruohot  :-))

Mesis, omasta pihasta on, äidin peruja, hän oli innokas kukkien ystävä. Yritetään pitää edes osa hengissä.

Juu, voi olla että eläkeikä ehtii nousta monta kertaa ennen kuin sille pääsee. Voi olla että ennemmin on työkyvyttömyyseläkkeellä  [:-I]

Kiitos lomatoivotuksista!  [:48]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #10 : eilen kello 16:16 »

Kyllä on niin lötkö olo, samanlainen kun kisulla vaikkei kyllä yhtään ramase [:-)]

Työmuistot on niiiin kaukana, että oikein pitää miettiä mitä muuta silloin jaksoi tehdä kun oli vielä työelämässä :-))
kun lukee Jarmon ja jaTan vauhtia töiden ohessa :-))  Hyvä te [KIPPIS]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #11 : eilen kello 18:28 »

Koko päivä ulkona, nyt kotona laiskana
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 27.6.2026 lauantai
« Vastaus #14 : eilen kello 22:27 »

Hyvä loman odotusta jaTalle, onkos pitkä kesäloma tulossa [:-I]


 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.135 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.