Aamupäivää!
Kivoja kuvia tälläkin viikolla ollut
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Terveysmurheita yhdellä jos toisellakin, niihin voimia ja jaksamista kaikille tasapuolisesti
![Lohduttaa [:1]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/action-smiley-032[1].gif)
Ollut raskas kuukausi töissä, kesäkuussa jo 30 ylityötuntia, on iltaisin vähän puhti pois ja viikonlopuille kasaantuu piha- ym. hommia ja pitäisi lintuja ja perhosiakin ehtiä katselemaan. Työt haittaa harrastuksia, no enää 8 vuotta eläkkeelle pääsyyn
![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)
Nyt raparperikeikauskakku uunissa, sitten viemään siskolle uuden sadon Köyliöläistä varhaiskaalia, katsomaan äitiä palveluasunnoille, kauppaan, kotiin aloittelemaan ruuan laittoa, zeener pääse kolmelta töistä. Illalla ulkosauna ja lepäilyä.
Onneksi viikon päästä alkaa KESÄLOMA
![Kippis! [KIPPIS]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/16.gif)
tavoitteena ainakin 3 uutta kansallispuistoa
![Ojentaa [RULES]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/103.gif)