Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.6.2026 sunnuntai  (Luettu 54 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 585
  • Itä-Uusimaa
28.6.2026 sunnuntai
« : tänään kello 07:29 »

Huomenta

Mukavat 14 astetta. Päivällä taas helteet kärvistää .
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 390
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #1 : tänään kello 07:38 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Samoja lukemia kuin Minnillä. Vähitellen ulos lähtö valmisteluja
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #2 : tänään kello 08:00 »

Huomenta!

Onpa kaunis  ketjun aloituskuva [:-)]

Täällä on +17 lämmintä ja just meni taivas pilviseksi, aurinkoinen oli pitkään näkyvissä.

Ehkä mennään nyt aamusta käppäilemään kun päiväksi on sadetta ennustettu [:-I]

Kivaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 585
  • Itä-Uusimaa
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #3 : tänään kello 08:22 »

Somat kuvat  [:-)]

täällä meni aurinko pilveen, ja illan ukkoset ja sateet alkaakin jo päivällä  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 390
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #4 : tänään kello 08:23 »

Täälläkin vähän harmaata nyt ja kurkkasin ennustetta ja seuraavan parin kolmen tunnin aikana voikin tulla ukkoskuuroja ja sen jälkeen menee yli kahdenkymmenen asteen.
Nyt vähän ulkovaatetta ja liikkeelle, muuten menee koko päivä odotteluun.

  [:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #5 : tänään kello 09:59 »

Kuville  [KIPPIS]

Puolipilvistä on nyt. Sadetta ja ukkosta on luvassa, mutta uskoisko tuohon? Aamulla oli taivaanrannalla pilveä, mutta ei oo enää.

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #6 : tänään kello 10:22 »

Itse pysyisin sisällä jos ukkosta ennusteissa [:-)]

Jarmolle [:72] [:42] [:59]

Pikku lenkki tehty ja lämmintä rupes tulemaan kun kotiinpäin palattiin.

Joku oli meitä piilossa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #7 : tänään kello 15:37 »

Kyllä kannatti aamulla ulkoilla, 13 aikaan satoi todella rankasti vettä ja ukkonen paukutteli ei onneks ihan lähellä.

Nostalgia musaa on tullut kuunneltua [:-)]

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiQgv2J-amVAxUiFBAIHUPENRUQ9KsOegQIExAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DqJ5-FoiBuVc&usg=AOvVaw2ipXuP52ALkxuxwD3sqS-S&opi=89978449
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #8 : tänään kello 16:26 »

Itse pysyisin sisällä jos ukkosta ennusteissa [:-)]

Joku oli meitä piilossa [:-)]
Mikä tämä "joku" on, kun ei silmä tarkenna?

Ei ukkostanut, mutta kova tuuli oli.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:29 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #9 : tänään kello 16:33 »

Nätit kuvat ja hyvää musaa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #10 : tänään kello 17:06 »

Nätit kuvat ja hyvää musaa.

Kiitos kehusta [:-)]

Sorsa meni niin matalaksi puun ja pensaan eteen ,että vähän nokkaa näkyi. Ei erotu kun puhelimem näytöltä kun vähän kuvaa suurentaa.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 952
  • ***Keiju***
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #11 : tänään kello 17:28 »

Ihanat kuvat, kuten aina. [:-)]

Tervehdys.
Täällä ukkosta oli iltapaivällä, mutta ei ihan päälle osunut. Kuului muutamia jyrähdyksiä.
Vettä satoi ja sademittarin kertymä oli noin 5 mm.

Ulkoiltua tuli tänäänkin. ja tässä tämä sunnuntai on kulunut levollisesti.
Just on ruokailtu ja nyt saakin sitten iltaa viettää.

Hyvää sunnuntain iltaa toivotaan teillekin kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: 28.6.2026 sunnuntai
« Vastaus #12 : tänään kello 17:45 »

Kiitos Deb [:-)]. Mukavaa eloa ja oloa myös sinulle [:-)]  kiva kun välillä istahdat tänne pöntölle :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.176 sekunnissa. 31 kyselyä tietokannasta.