Ihanat kuvat, kuten aina.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Tervehdys.
Täällä ukkosta oli iltapaivällä, mutta ei ihan päälle osunut. Kuului muutamia jyrähdyksiä.
Vettä satoi ja sademittarin kertymä oli noin 5 mm.
Ulkoiltua tuli tänäänkin. ja tässä tämä sunnuntai on kulunut levollisesti.
Just on ruokailtu ja nyt saakin sitten iltaa viettää.
Hyvää sunnuntain iltaa toivotaan teillekin kaikille!
![Aurinko [:46]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/nature-smiley-016.gif)