Hetki sitten takaisin kotona ja vain muutama pisara putoili kaupasta kotiin tullessa, sateesta ja ukkosesta ei kierroksella tietoakaan.
Tuli irti metallilaatikon sisällä päällä jotain keramiikka palikoita