Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.7.2026 torstai  (Luettu 129 kertaa)

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 2.7.2026 torstai
« Vastaus #15 : 02.07.26 - klo:22:19 »

Iltaa!

Kovasti sademäärät vaihteli täällä päin, kotona oli satanut 8mm, töissä Köyliössä 19mm, siskon luona, toisella puolella Vampulaa 28mm.

Vielä huominen ja sitten loma  [:-DD] [KIPPIS], zeta nyt yön töissä ja sitten vielä sunnuntaina aamuvuoro, niin hänelläkin alkaa loma. Sääennuste lupailee ensi viikolle tyypillistä lomasäätä  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : eilen kello 07:52 »

Voihan kisut [:-)] :-))

Loma tuntuu lomalta kun ei tarvitse töihin lähteä, mutta hyvä sääkin on bonusta lomalle.
Mukavaa lomaa jaTa ja Zeener  teille [:-)]  [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #17 : eilen kello 10:52 »

Koska täällä nähdään "pikku-Igorin" Kuvia [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : eilen kello 10:56 »

Ensi viikon lauantaina pentu haetaan, että ehkä sitten rupee kuvia minulle tulemaan. Ikää on 4 kk.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : eilen kello 15:22 »

Odotellaan kisun kuvia. Onko heillä ennen ollut kissan PENTUA??? Jos ei, niin eivät kyllä tiedä mihin ryhtyvät ottaessaan pennun. Kissa on yöeläin, ja pieni pentu elää sen mukaan. Meidänkin 12-vuotias Milli on ottanut ikävän tavan kun koittaa herätellä minua aamuisin viiden maissa. Se helisyttelee vitriinin ovenvetimiä, raapii ja koittaa saada ovea auki. -Ei oo kivaa. Toivottavasti Igor opettaa pentua "talon tavoille".
Mies jutteli usein työssä ollessaan että työkaveri puhui usein kissastaan. Oli sanonut, että hän kyllä pitää väkisin kissaa hereillä päivisin, että kissa antaa hänen nukkua öisin. En tiedä miten on käynyt.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : eilen kello 15:47 »

On molemmilla ollut kissanpentuja. Kummitytöllä yksi, puolison kotona parhaimmillaan 5 kissaa. Rotukissoja on vieläkin 4 lapsuuden kodissa ja pennusta asti olleet. Että jotain tolkkua heillä on mitä tuleman pitää :-))
Ja käytäntö näyttää kuinka käy yhteiselo kun Ike on jo vanhempi.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : eilen kello 15:50 »

Toivottavasti Igor Suostuu jakamaan suosiotaan, sillä varmaan pentu saisi hyvän kodin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : eilen kello 15:56 »

Sitä toivotaan ja tosiaan Ike kun käy kylässä anoppilassa ei ole moineskaan vaikka siellä on 4 kollia. Miten sitten pieni rupeaa pomottamaan sen aika näyttää  :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.133 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.