Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.7.2026 - Tiistai  (Luettu 161 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.7.2026 - Tiistai
« Vastaus #15 : eilen kello 10:57 »

Kesäsade vain kastelee [:-)]
Just hetki sitten sanoin miehelle, kun katsoin, että yhä edelleen roikkuu matto yhden parvekkeen laidan yli, että kai siellä ollaan sitä mieltä, että "jos kesä kastelee, niin kuivaa myös".  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : eilen kello 13:10 »

Täällä ei pitänyt sataa siis lähdettiin kävelylle päästiin autolle tuli oikein kaatosade. Satamassa peräkontti kirppis taisi tavarat kyllä tällä sateella kastua. Ehkä kertoo ihmisistä jotain kenen matto viikkoja roikkuu parvekkeen kaiteella [?] [?]

Voi söpöläisiä Minnin kuvassa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #17 : eilen kello 13:22 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)] kuville

Kierroksella vain vähän pisarointia alkumatkalla. Nyt tuli grillikodassa.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : eilen kello 13:22 »

Menittekö tuosta?

Paljon on hanhia  :-O
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #19 : eilen kello 13:27 »

Kiva tirppakokouskuva  [:-)]

Tyhjensin vesimittarin. Nyt on tullut vettä viime torstaista lähtien yht. 104mm  [NUT] Maa ei enää jaksa imeä. Kohta tulvii kellari  [:-/]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : eilen kello 14:17 »

Menittekö tuosta?

Paljon on hanhia  :-O

Tuosta mentiin ja hanhet olivat ihan tyynen rauhallisia. Niitä on kourallinen mitä on muina vuosina ollut [?]

Varmasti täälläkin on vettä tullut huikeita määriä, toivottavasti Minnin kellari säästyy vedenpaljoudelta [:72]

Jarmo on taas liikenteessä, kuvia taidetaan taas matkan varrelta saada :-))

Kyllä oli pipo kireellä kun sain sairaalaata tietoa että enää ei tutkita [:-(] annoin ystävällistä palautetta lääkärille ja yllätyksekseni hän vastasi sähköpostiini. Myönteinen vastaus. Että yrittänyttä ei laiteta :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : eilen kello 15:47 »

Luulen, että itse olisin kiertänyt hanhet kaukaa  :-O

Ai ei enää tutkita. Omko kaikki mahdolliset ja mahdottomat tutkimukset tehty?  Vai mikä tuohon on syynä?
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : eilen kello 15:55 »

Nyt on tullut vettä viime torstaista lähtien yht. 104mm  [NUT] Maa ei enää jaksa imeä. Kohta tulvii kellari  [:-/]
Voi ma-ho-ton. [NUT]  Toivottavasti ei enää sada siellä päin.

Täällä sataa just nyt. Pääsin taas kuivana, kun kävelin leipomolta kotiin. Silloin aurinko paistoi täysillä.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : eilen kello 17:20 »

Ei ole tehty mitään tutkimuksia, niitä oli tulossa vaikka mitä, mutta säästösyistä minun ajatus, niitä ei enää näin vanhoille tehdä. Oli ihan ikä mainttu ketkä ei kuulu tutkimusten piiriin. Ajavat yksityisille meitä 60- ja kuoleman välissä olevia [:-I] et sillee!!!
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : eilen kello 20:58 »

Näyttäisi sääennuste vähän kauniimmilta lähipäivinä mitä muutama edellinen päivä on ollut.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : eilen kello 22:13 »

Ei ole tehty mitään tutkimuksia, niitä oli tulossa vaikka mitä, mutta säästösyistä minun ajatus, niitä ei enää näin vanhoille tehdä. Oli ihan ikä mainttu ketkä ei kuulu tutkimusten piiriin. Ajavat yksityisille meitä 60- ja kuoleman välissä olevia [:-I] et sillee!!!
No voihan..........Kyllä he kohta pääsevät meistä vanhuksista eroon, kun yksityiselle ei ole varaa mennä.  [:-//] [:-//]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : tänään kello 07:12 »

Kiva äiti, lapsi video :-))

Kyllä vielä lääkärin palkkion pystyy maksamaan, mutta ne kalliit tutkimukset kuten mri  ja ym. Katsotaan mitä lääkäri on mieltä kun sain hänet soittamaan minulle elokuussa.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #29 : tänään kello 09:52 »

Täälläkin Hus heittää porukkaa pihalle arvauskeskukseen erikoissairaanhoidosta. Syöpätarkastuksetkin harvenee. Lymfoomaa on hoidettu viime vuosi, puhelimen välityksellä  [:19] [PUH] :-))  tää on mahtavaa ja upeeta, tämä hyvinvointiyhteiskunnan touhu  [:-DDD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.099 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.