Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.8.2026 tiistai  (Luettu 77 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 11.8.2026 tiistai
« Vastaus #15 : tänään kello 06:40 »

Onneksi on pienet tilat, niin siivouskin.sujuu vähän helpommin kun Minnillä esimerkiksi  :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : tänään kello 08:02 »

Onneksi on pienet tilat, niin siivouskin.sujuu vähän helpommin kun Minnillä esimerkiksi  :-))
Meillä vasta pienet tilat onkin, kun on yksiö. Olen asunut isommassakin, ja sanon, että kaksion siivoaa paljon nopeampaan kuin yksiön. Yksiössä joutuu aina nostamaan joka nurkasta tavaraa ensin pois, ennen kuin saa siivottua, ja siivouksen jälkeen taas tavarat paikalleen. Kaksiossa saa tavarat kaappeihin. Kaappeja ei tarvi siivota kuin pari kertaa vuodessa  :-)).
Tuo, mitä Minni sanoi, että kun kävi töissä, niin kaikki hommat kotiin tultua sujui suitsait. Samaa ollaan monasti ihmetelty, että mitenkä jaksoi töiden jälkeen, kun oli vielä koiria ja hevosia.  :-O. Jäi vielä oleskeluaikaakin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : tänään kello 13:34 »

Itsekin olen omakotilosta liikkeelle lähtenyt. Asunut 35 neliön yksiössä. Nuorempana kaikki hommat tais mennä ihan kädenkäänteessä. Nyt on ihan toisin.

Meillä tilaa on ainakin robotin siivotessa. Ainoastaan keittiön tuolit nostetaan pöydän päälle, muuten ei ole tavarat tiellä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.183 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.