Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.8.2026 torstai  (Luettu 90 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 20.8.2026 torstai
« Vastaus #15 : eilen kello 13:49 »

Kiitos kysymästä [:-)]  pahoinvointi lääkkeitä syön, vähän helpottaa oloa. Saisivatpa selville mikä suolistossa tulehdusta yllä pitää??

Tuli mieleen että miten Mesis kätesi voi. Onko hyvin toimiva ym.

Minulta tippuu nykyään vähän yks sun toinen juttu käsistä. Eilen tippui raejuusto purkki lattialle kiva siivota sotkut. Yks päivä kukkamaljakko vielä kaunein mitä minulla on, tippui kädestäni ja meni tuhannen pirstaleiksi. En ikinä muista, älä ota vasurilla mitään [:-)]

Puhelin soi, jäi teksti tarkistamatta, lisäsin puuttuvan sanan :-))
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:06 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : eilen kello 14:31 »

Kiitos kysymästä [:-)]  pahoinvointi lääkkeitä syön, vähän helpottaa oloa. Saisivatpa selville mikä suolistossa tulehdusta yllä??
Kyllä nykylääketiede on niin tehokasta, että täytyisi selvitä mikä aiheuttaa tulehduksen,-ja saisit siihen lääkityksen.

Tuohon kysymykseen kädestäni, niin olen ajatellut, että vanhuudestako johtuu, että tavarat putoilevat käsistä, mutta vissiin johtuukin poikki menneestä kädestä. Muuten kyllä pärjäilen jo ihan hyvin. Voimaakin siinä on melkein yhtä paljon kuin oikeassa kädessä.
 Mutta voihan raejuusto! Tuli varmaan kova siivoaminen, samoin kuin niistä sirpaleista kun maljakko putosi  :-O. Mutta koitetaan pärjätä, -vaikka huonomminkin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : eilen kello 15:12 »

Juu oli kiva kerätä raejuusto palleroita pitkin lattiaa. No tulipa keittiön lattia pestyä samalla :-))

Hyvä kun Mesis käsissäsi on voimaa lähes yhtä paljon, pärjäät siis murtuneen kätesi kanssa.

Katselin äsken kanta tietojani, sairaala on pyytänyt terveystalosta minun tietojani, mitä sieltä yksityispuolelta.

Vielä olis kilppari jutut edessäpäin eli pitää lääkärin juttusille päästä. No ensin suolisto sitten muut :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : eilen kello 15:55 »

Juu oli kiva kerätä raejuusto palleroita pitkin lattiaa. No tulipa keittiön lattia pestyä samalla :-))
Nii, ei niin pahaa, ettei jotain hyvää,sanoi äitini aina.

Kyllä Sinulla riittää noita tutkimuksia

Pyysivätkö tietoja ensi viikon tt-kuvausta varten, vai miksi?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.142 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.