Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 5.9.2026 lauantai  (Luettu 110 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 5.9.2026 lauantai
« Vastaus #16 : eilen kello 22:00 »

Kuuntelin linkkiä palan matkaa, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut kappaletta  :-O, vaikka tämä oli Telkkisen lempikappale (yksi monista). Mietin, että saattaa johtua siitä, että oli Hektorin esittämä. Hän ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini. Moni tykkää hänestä, kuten Telkkinenkin,vai kappaleko vain kuului suosikkeihin?
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #17 : eilen kello 22:08 »

Paljon hienoja kuvia  [:-)] [KIPPIS] Lalli ja Henrikkin sopuisasti . No eipä ole jäätäkään millä Henrik humauttaisi  :-))

Hektor on miumaumukkaa . Paljon hyviä kipaleita  [:-)]

Vähän aikaa piti Jarmon kuvaa pällistellä,ennenkuin näki näädän  :-))

Hetken oli tänään 19 astetta, mut pääosin 16. Ens viikolla on vielä kesää jäljellä vielä tulee kauniita päiviä  [:-)]
Viime vuonna oli näihin aikoihin yli 20 astetta ja joku vuosi sitten oli hellettä.

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : tänään kello 07:07 »

Onpa kaunis hyvän yön toivotus kuva :-))

Hector on Hector aina vaan :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : tänään kello 09:57 »

Ihana kuva.

Taitaa olla niin, että minun musiikkimakuni on ihan muuta kuin muiden  [NUT], mutta minkä sille mahtaa. Se on mikä on.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : tänään kello 10:39 »

Se on hienoa että taatusti jokaisen musiikki makuun löytyy hienoja kappaleita.

Mielestäni kaikkien oma musiikki maku on se mitä tykkää kuunnella nauttien [:-)]  itse kuuntelen niin monenlaista musiikkia. Eilen RSO ja metalli musiikki konsertti oli huippua :-))  Marco Hietala ja Noora Louhimo ym  [:72]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : tänään kello 10:46 »

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Kirjattu
Arvo Ylppö

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : tänään kello 20:04 »

Hectorilla on hyviä ja vähemmän hyviä kappaleita, niin kuin kaikilla muillakin artisteilla, tuo Kuunnellaan vaan taivasta on niitä hyviä.

Oma musiikkimakuni on vaihteleva, voin hyvin saman päivänkin aikana kuunnella Vivaldin 4 vuodenaikaa, Scorppareita, Irwiniä, Raptoria, Elvistä, Juha Tapiota, Sliippareita, Tapio Rautavaaraa, Sielun veljiä ja vaikks Mika ja Turkka Malia.

Töissä kuuntelen päivät pitkät Spotifystä milloin mitäkin, yleendä valitsen jotain aamulla kun työt alkaa ja annan ohjrlman sitten arpoa lopun päivän musiikin ja sieltä voi tulla vaikka mitä, vaikka Junnu Vainion Isojen poikien lauluja  [:-DD] [:15]

Nyt kuuntelen/katselen Areenasta eilistä RSO:n hevikonserttia  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.175 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.