Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30.9.2026 keskiviikko  (Luettu 61 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
30.9.2026 keskiviikko
« : 30.09.26 - klo:07:00 »

Huomenta!

Pimeää on jo ja tästä se talven odotus alkaa kun huomenna ollaan jo lokakuussa. Lämmintä +6. Äkkiä mielestäni syyskuu meni ja näköjään koko vuosi on mennyt samaa vauhtia.

Mukavaa päivää kaikille [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 30.9.2026 keskiviikko
« Vastaus #1 : 30.09.26 - klo:07:06 »

Huomenta

Nätit kuvat  [:-)]

6 astetta ja pimiää
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 30.09.26 - klo:07:19 »

Niin soma kuva nallukasta toivotuksineen [:-)]

Näköjään on ollut pakkasta katot valkoiset, aukaisin säleet vasta nyt ja näin.

« Viimeksi muokattu: 30.09.26 - klo:07:50 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 30.09.26 - klo:07:23 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. +4,4
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 30.09.26 - klo:13:06 »

Tosi nättejä kuvia taas.
Ja taas ollaan menossa. Se on yhtä menoa vaan. Olisipa tuloja samaan tahtiin  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 30.09.26 - klo:13:53 »

Tosi nättejä kuvia taas.
Ja taas ollaan menossa. Se on yhtä menoa vaan. Olisipa tuloja samaan tahtiin  :-))

Kyllä teillä taitaa olla tuloja yhtä paljon kun menojakin, siis kotiin tuloja :-))

Olipa kaunis ilma taas tänäänkin. Yritin pihavaahteraa kuvata, mutta ei näytä samalta kun livenä  [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #6 : 30.09.26 - klo:14:16 »

[:-)] [:-)] kuville [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 30.09.26 - klo:20:14 »

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 30.09.26 - klo:22:47 »

Fiksu Erkki  :-)).

Ihanat kuvat  [:-)]

Meillä oli tänään kissajahti. :-O. Kun läksimme tänään ajelulle, Milli jäi tiskikaapin alakaappiin nukkumaan. Katsoin vielä lähdössä,että ovi jäi raolleen että se pääsee pois sitten kun haluaa. Ajelimme ajelumme ja kun tulimme kotiin, tulin itse rappuja pitkin ja mies tuli hissillä. Olin eka ja menin vessaan, eli mies tuli minun jälkeeni.  Mies alkoi katsella telkkua ja minä tulin tietsikalle. (Ensin kävimme suihkussa) Tein jossain vaiheessa petejä ja Milli tuli miehen sänkyyn peiton alle. Se oli jossain vaiheessa lähtenyt sieltä pois ja kysyin mieheltä että missä Milli on. Mies oli lähtenyt pois telkun vierestä ja minä luulin että hän oli keittiössä. Hän sanoi, että täällä on ovi auki. Kuvittelin että se oli se kaapin ovi, mutta mies sanoikin että se oli ulko-ovi. Minä menin juoksujalkaa sukkasillani käytävään. Siellä kuuluikin maukumista. Luulin että Milli on alempana ja läksin sinne, mutta se olikin kolmosessa ja huusi kuin sumuruuppari. Koitin ottaa sitä syliinja kiikuttaa sitä omaan kerrokseen, mutt Milli ei käsittänyt ollenkaan että sitä kiikutettiin pois "oman oven takaa". Milli oli sitä mieltä, että ollaan kotioven takana. Ovi oli oikea, mutta kerros väärä. Se rimpuili pois sylistäni. Mies tuli apuun ja saatiin Milli hissiin, ja mentiin omaan kerrokseen. Sieltä Milli menikin kiireesti kotiin. Mies oli jättänyt oven auki.  Huh-huh!!!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 30.09.26 - klo:22:49 »

[:67] [:10] onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin.

[:60]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 30.09.26 - klo:22:55 »

Sanos muuta [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : 01.10.26 - klo:07:24 »

Haluun olla Erkki [:-)]

Apua mitä Mesis teillä on käynyt. Oli onni ettei talon asukkaita ollut ilmeisesti rapussa liikkunut, eikä Milli mennyt siitä paniikkiin ja vaikka juossut karkuun, pujahtanut ulko ovesta pihalle.

Onneksi jutulla on onnellinen loppu, olis voinut olla toinenkin  [:72] [:10] [:10]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #12 : 01.10.26 - klo:07:53 »

Voi hurja Millin karkua . Onneks päättyi hyvin .
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 01.10.26 - klo:08:11 »

Kyllä oli hyvä juttu, että Milli saatiin kotiin. Sitä mietin myös, että on hyvä, että Milli on niin kiltti, sillä se oli niin paniikissa, että hetken aikaa kotonakin huusi ja kulki paikasta toiseen. Jos se olisi ollut vihainen, niin se olisi raappinut minut ihan verille. -Ja oli hyvä, ettei seinänaapurin koira ollut liikkeellä. eikä pohjakerroksen kissa  :-O

Kiitos kommenteista  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.205 sekunnissa. 30 kyselyä tietokannasta.