Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.12.Perjantai  (Luettu 921 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.12.Perjantai
« Vastaus #30 : 29.12.06 - klo:13:01 »

-1,7 mittarissa ja kotona taas kuntotalo/sotilaskoti kierroksen jälkeen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 29.12.06 - klo:13:02 »

Ootahan, Marle kun tulet tähän ikään, niin et viitsi enää minnekään pirtistä poistua  :-)) . Minuun ainakin pätee vanha lausahdus: "Koto parempi kuin kylä".
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 29.12.06 - klo:13:41 »

Mä kyllä mä kotona viihdyn paremmin kuin kylillä [:-DD] mutta täytyyhän sukulaisuus- ja ystävyyssuhteita hoitaa aina sillointällöin [:-)] Nuorena käytiin kotona syömässä ja nukkumassa, ajatuskin että olisi pitänyt olla edes yhden illan kotona oli kauhistuttava [:-DD] Vaan ei enää [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #33 : 29.12.06 - klo:15:46 »

Ootahan, Marle kun tulet tähän ikään, niin et viitsi enää minnekään pirtistä poistua  :-)) . Minuun ainakin pätee vanha lausahdus: "Koto parempi kuin kylä".

Minä olen samanlainen,että kotona viihdyn parhaiten.Ja sanontana olen oppinut sen sanomaan seuraavasti:"kylässä hyvä,vaan kotona paras".

Vekelle terveiset,että eikös ole hyvä asia kun alkavat hoitamaan sinua nyt kun olet vielä työelämässä mukana.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #34 : 29.12.06 - klo:15:58 »

Heippa !
Ennätin vasta nyt lueskelemaan kuulumisia ja ensimmäiseksi ihmettelen mikä "pakkasenpesä" täällä on. Aamulla mittarissa-8 ja nyt -6. Henrillä lähimain, muilla paljon vähäisempiä lukemia.

Veke; ties miten sitä sitten jaksatkaan kun oikein hoidellaan. Tuntuu Sinulla nykyiselläänkin riittävän puhtia vaikka miten. [:-)]

Toipumisia poteville ja muuten vain mukavaa perjantaiehtoota kaikille !
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 29.12.06 - klo:15:59 »

Tuo "koto parempi kuin kylä" juontaa nuoruudesta. Meillä kävi aina silloin tällöin kylässä eräs mies, joka oli aika lailla viinaksiin menevä. Hän kun tuli tiettyyn pisteeseen, alkoi valmistautua poislähtöön sanomalla aina tuon lauseen.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #36 : 29.12.06 - klo:16:00 »

-1,8 ja teetä odotellaan  [:27] [:27]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #37 : 29.12.06 - klo:17:07 »

Huomentapäivää! Mun piti nukkua vain pari tuntia ja lähteä sitten sinne ruokakaupaan, mutta kuinkas lipsahtikin yli neljään  [:-DD] Aamulla ei malttanut käydä nukkumaan, kun piti katsella pihalintuja ikkunasta ja viedä niille lisää ruokaa  [:-)]
Nyt on kuitenkin suht ok olo, eli kyllä se tästä iloksi muuttuu ja ruokakauppaan pääsee vaikka huomenna, jos tänään syötäiskin "kokkisotaa"  [:-DD]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #38 : 29.12.06 - klo:17:14 »

Täällä  valmistumassa mexicopatapussi ruoka ja lisäksi vielä makaronia, ja huomenna kanssa kauppaan. Tänään  eienää viitsi, pimeää ja kylmää (-1,9)
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #39 : 29.12.06 - klo:17:29 »

Kyläilyksi meni täälläkin  :-))..kun kaverilla örkkejä koneella, piti käydä virustorjuntaohjelma uusimassa. [:48]
Sieltäpä olikin mukava tulla kotiin...ja ettäpä tiiä minne lähen kohta. Saatte kahesti arvata, ettekä sittekään osu oikeaan. :-)).

no paljastan...menen saunaan, ulos! meillä on sellainen siirrettävä(auton perässä vedettävä)peräkärrysauna, jossa saa niin mukavat löylyt (puukiuas kun on), että pitää joskus kotipihallakin lämmittää...toista se on kuin tuo sisällä oleva sähkögrilli. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 29.12.06 - klo:17:30 »

saa vaikka automatkan aikana löylyt ottaa vuorotellen jos kaksi henkeä liikkeellä  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #41 : 29.12.06 - klo:17:35 »

Heh..ei nyt sentään. Kaukaisin paikka on ollu Jäämeren rannalla Norjan Mehamnissa, missä oli mukana. Talvella, keväällä pilkkireissulla. Jo vain oli mukava ottaa löylyt. Niin se kulkee vielä as.auton perässä, niin sehän on kuin koti olisi mukana aina. [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #42 : 29.12.06 - klo:17:36 »

:-)) Voi kun olisi edes semmoinen sähkösauna... saunominen olisi aika ihanaa.

Pitäisi työntää hornetit uuniin mutta kun laiskottaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #43 : 29.12.06 - klo:17:50 »

:-)) Voi kun olisi edes semmoinen sähkösauna... saunominen olisi aika ihanaa.

Pitäisi työntää hornetit uuniin mutta kun laiskottaa.

Zeener, sen helpompaa ruoanlaittamista ei olekaan... ja uunin lämmetessä kerkiää pönttöillä ja hornetien kypsyessä vielä lisää. Ja niitä voi napostellakin pöntön äärellä.  :-))

Kai mun on sitten mentävä sinne kauppaan, kun Pasi ei kuulostanut puhelimessa mitenkään innokkaalta jakamaan sitä hommaa mun kanssa. No, ei siitä varsin muuta hyötyä kauppareissulla olekaan, mutta pakkaamisessa saisi olla apuja!  [:-DD]

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #44 : 29.12.06 - klo:17:55 »

No me äskettäin tultiin kauppareissulta ja hirveesti porukkaa. Meilläkin mies sa pakata ja roudata kamat autoon, mutta meillä on kumma tapa aina "eksyä" kaupassa toisistamme ja siinä sit kuikuillaan joka hyllyn välistä ja kiristellään hampaita. Ja auta armias jos miehellä on kärryt ja mulla syli täynnä kerättyja ostoksia, niin..... [:-//]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.254 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.