Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tulostimesta  (Luettu 671 kertaa)

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
Vs: Tulostimesta
« Vastaus #30 : 30.12.06 - klo:21:05 »

Kiitos, oon ottanut siis oikeen muovin pois (hallelujaa!). Mutta kun toi kirjotin jumputtaa vaan oikeessa reunassa, en mie jaksa ennää, ei oo niin tuikitärkeetä. MUTTA KYLLÄ OTTAA KAALIIN!  [:-//] :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #31 : 30.12.06 - klo:21:08 »

Anna vain jumputtaa...se putsaa siellä niitä mustesuihkureikiä...lopettaa sitten aikansa jumputettuaan.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 30.12.06 - klo:21:14 »

[:-DDD] [:-DDD] [:-DDD] Teidän kanssanne!!!!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 30.12.06 - klo:21:15 »

Lakkaa jumputtamasta jos napsauttaa virran pois... [:-DDD]
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 30.12.06 - klo:21:17 »

Satuinpa vilkaisemaan tätä ketjua. Lisa, et suinka ole saanut virkaheittoa tulostinta. Jos se on ollut liian pitkään pois käytöstä, on se kuivunut niin,ettei kasettien vaihtokaan auta. Minulle kävi jokin aika sitten niin. Olin käyttämättä tulostintani pidempään eikä uusista kaseteista ollut mitään apua. Vein liikkeeseen koko höskän ja sanoivat ,että huolto tulee kallimmaksi kuin uusi. Ostin uuden ja siinä on nyt tulostimen lisäksi skannaus ja kopiointikin. Minulla on iso projekti meneillään ja tuo uusi raksuttaa nyt monen monituista liuskaa joka päivä.

Myötätuntoni  on puolellasi. Taidat tarvita tuliterän. Tulee halvemmaksi. Väritkin maksavat yhtä paljon kuin hyvä tulostin-skanneri-kopiointikone.

Kirjoita musteella vaalenpunaiselle kirjepaperille lahjatoivomus ja lähetä se pukille. Sano pukille, että pukki unohti jouluna. Voisiko toimittaa jälkilahjana.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #35 : 30.12.06 - klo:21:40 »

Tosi kiva lukea sunkin vastaus ja mielipide Ikka. Lohduttaa. Tää tulostin on tosiaan ollu kuulemma pitkään käyttämättä ja taitaapi olla niin, että uusi on paras vaihtoehto. Suunnistan siis ens viikolla kauppaan ja ostan uuden. Pukille (=mies) en puhu mittään, sillä tähän projektiin kuuluu yllätys! [:-)]
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 31.12.06 - klo:15:11 »

Itselläni ei päästänyt mustetta vaikka vaihdoin patruunan. Siispä kostutin vanupuikon pään spriihin ja tökin/putsasin sitä seutua mistä ajattelin musteen suihkuavan siis koko kirjoittimen leveydeltä. Siellä näytti olevan sellainen pistereikärivi. Se auttoi.
Tätä voi kokeilla jos kyseessä on kone, jota ei voi enää palauttaa mihinkään vaan vaihtoehtona on hävittäminen.

Tosi hauskoja kommentteja ketjussa.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 31.12.06 - klo:15:28 »

Noi Epsonit kun kuivuu...niillä saa nakata vesilintua... [:74]
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 31.12.06 - klo:15:33 »

Minulla on Canon; saattaa päteä sama siihenkin mutta kuitenkin on pelannut pudistuksen jälkeen. Olen vasta tilannut lisää mustettakin InkClubilta.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #39 : 31.12.06 - klo:15:34 »

Mie taas olen ollu hirmu tyytyväinen miun Epsoniin  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 31.12.06 - klo:15:38 »

Mulla on kolmas printteri menossa, ensin oli mustavalkolaseri Brother, tosi hyvä mutta alkoi värejä haluttamaan...ostin tuon Epsonin...kuivasi alle vuodessa. Nyt on Lexmark-monitoimikone, aika hyvä, skanneri, tulostin, faksi, kopiokone, tulostin kaikki yhessä. Aikamoinen värisyöppö mutta hyvää jälkeä tekee. Värilaseria himoittaisi. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 31.12.06 - klo:15:41 »

HP tulostin-skanneri-kopiokone on myös hoitanut hommansa hienosti. Ei mitään kuivahtamisongelmia toistaiseksi. [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #42 : 31.12.06 - klo:15:53 »

HP- monitoimi meilläkin käytössä, toiminut toista vuotta tosi hyvin. Ei nyt ihan jokapäivä käytetä, mutta aika usein. [:-)]
Kirjattu

Sinisorsa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 31.12.06 - klo:20:31 »

Epsonissa on oma  tulostuspäänpuhdistusohjelma(se pesee itse suuttimien päät puhtaiksi musteella/harjaa) ,jota voi käyttää, jos tulostinyksikkö kuivunut. Löytyy "huolto"-valikosta-- Head Cleaning., Puhdistusohjelman voi joutua suorittamaan jopa pari -kolmekin kertaa, että tulee kuntoon.

"Mut hetkinen, voinko siis ostaa vaikka esmes ton KED007 T050 T013 mustepatruunan aina ja laittaa tohon Epsoniin?"

Voit. Itse en käytä omassa Epsonissani muita kuin halpoja tarvikekasetteja. Niiden kanssa ei ole ongelmia koskaan ollut ja tulostusjälkikin on ollut erinomainen. Jos  Epsonini  rikkoutuu/kuluu loppuun, niin ostan Canonin, koska  musteet ovat erittäin halpoja ja Canon ei kuluta mustetta suuttimien puhdistamiseen niin paljon kuin Epson käyttää(todella paljon ja jatkuvasti).. Jos ostaa tulostimen niin kannattaa ostaa sellainen ,missä erilliset värisäiliöt eri väreille eli ei sellaista, jossa kaikki värit yhdessä.
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo:20:45 kirjoittanut Sinisorsa »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 01.01.07 - klo:17:39 »

Nyt ois halpoja tulostimia Sunlogixilla...
http://www.lexmark.fi/uncomplicate/product/home/770/0,7044,247558_403948_718332674_fi_0_6,00.html
norm. hinta 49 euroo, nyt saa 29,95 ja kaupan päälle vielä usb-kaapeli ja värikasetit.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.145 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.