Hiljaista ja kylmää, lunta, räntää ja vettä sekaisin tai vuoronperään - eikä yhtään pikku tirppaa
. Yksi pulunen nokki hiekanjyviä maasta.
Ja rottisten tai myyrien tai hiirulaisten linnakkeessa vähän liikettä. Oli kamera mukana , mutta ne ovat niin vikkeliä ettei niistä ehdi saada mitään kuvia.
Ja toisaalla - kauralyhteiden joukossa taas valtavia paloiteltuja patonkeja - mä en jaksa enää
- nyt ei enää voi kun
..JA ROSKIA LISÄÄ.
Toisaalta oli niin paha mieli, kävin kaupassa ja pohdin "syvällisiä". Miten on mahdollista;nämä samat tavalliset ihmiset, elävät, käyvät kaupassa, peseytyvät ainaskin joskus- vaikka lauantaisin, käyttävät dödöjä, hajuvesiä, meikkaavat, laittavat hiuksensa nätisti, käyttävät partavesiä, ajavat partansa, pyyhkivät pyllynsä wc-paperiin ja tekevät tarpeensa sisätiloissa - useinmiten --wc.hen
, pesevät pyykkinsä, vaihtavat lakanansa, käytävät veistä, haarukkaa tai lusikkaa syödessään ja yleensä syövät lautaselta, pesevät astiansa, siivoavat ja imuroivat -eli tekevät kaikkea sitä mitä normaali ihminen tekee.
Mutt - sit ko mennään ulos - ei korjata koiran p***koja, heitetään tumpit minne sattuu, tupakka-askeja joka paikassa. Mä en vaan käsitä tätä -se ei mahdu sitten millään mun päähäni - "hupaisin" löytö oli tämä; kakat pussissa ja muovipussi maassa
. Minä katselin niitä ihmisiä siellä kaupassa ja mulle tuli sisäinen ristiriita> onko nämä niitä samoja ihmisiä, onko nämä ihmisiä ylipäätänsä -vai mitä nää on..
Koettakaa kestää tätä mun jankkaamistani, mutta kun...mä en vaan kestä sitä
tätä ympäristön ja luonnon häpäisemistäl
Tämä ei kuulunut tämän otsikon alle olleskaan vaan ihan muualle, mutt piti ny johonkin tämäkin purkaa- anteeksi