Kaiken tämän harmauden ja surkeuden keskellä on ainakin yksi iso ilonaihe, ja se on tämä PÖNTTÖFOORUMI. Eikös vaan? Ajatelkaa sellaista ihmistä, joka asuu yksin. Miten hän iltansa viettäisi? -Lukisi,-tekisi käsitöitä, katselisi tv:tä, ym. ym. -Ja tuntisi olonsa yksinäiseksi, MUTTA kun on tietsikka ja tämä foorumi, niin ystävät ovat aivan kuin saman katon alla. Voi jutella mukavia, tai vähemman mukavia. Saa vähän purnatakin, ja aina löytyy ymmärrystä ja läsnäoloa. Eikö tämä ole onnea?
Oikeassa olet Mesiangervo,että onneksi on tämä ilonaihe eli PÖNTTÖFOORUMI
yksineläjä olen minäkin ja monen monta ilonhetkeä olen tämän foorumin ansiosta saanut kokea.Aina ei vain jaksa täälläkään pulista,välillä on sellainen mieliala että haluaa olla ihan yksikseen ilman mitään kontaktia mihinkään suuntaan.
Kun aikanaan löysin tämän foorumin,olen iloinnut tämän foorumin lämpimästä ja mukavasta ilmapiiristä.Täällä ei ole ollut juuri riitaa ja vihanpitoa toisia pönttöläisiä kohtaan ei ole ollut koskaan.Siksi kai täällä minäkin viihdyn ja muilla keskustelufoorumeilla en ole edes koskaan käynyt keskustelemassa.Minulle riittää tämä PÖNTTÖFOORUMI