Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 3.1.  (Luettu 832 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 3.1.
« Vastaus #30 : 03.01.07 - klo:13:51 »

Torakoita!? [?] :-O [:67] [:-DD]  Täällä on kokonaista + 2  ja aurinkoinen pilkahtelee. Nurmikko kesäisen vihreä ja lunta - ei missään [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 03.01.07 - klo:14:07 »

Täällä meilläpäin taas järki kadoksissa joillain. [:-(]

http://www.ess.fi/Article.jsp?article=125933&n=1
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 03.01.07 - klo:14:09 »

[:-//]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 03.01.07 - klo:14:13 »

[:-//]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #34 : 03.01.07 - klo:14:15 »

[:-//] [:-//]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #35 : 03.01.07 - klo:14:46 »

Marle:  Onko minulla lukihäiriö ?  siis  t o r a k o i t a  [?]

Tiina:  Uskomatonta miten idioottimaisia jotkut voivat olla  [:-//] [:-//]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #36 : 03.01.07 - klo:14:52 »

Iltapäivää joka pönttöön,täällä satelee välillä märkää räntää ja on ikävän näköistä muutenkin kun ulos ikkunasta katsoo.Ainut ilo on ruokinnalla käyvät linnut,niille maistuu ruoka lyhyen päivänvalon aikana.

Tuolle Tiinan linkin jutulle sanon minäkin  [:-//] [:-//] Kuinka ihmiset voivatkaan olla ilkeitä ja inhottavia  [:-/]

Kaikille kremppaisille ja kivulialle kanssaeläjille jaksamista kipujen kanssa,omalla kohdallani jokapäiväisiä nuo  kivut ja kolotukset.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 03.01.07 - klo:15:21 »

Heippas kaikki.

Alan ehkä toipua joulunaluspäivien Mr. Murpheilystä ja Joulusta ja Uudenvuodenaluspäivien Mr. Murpheilystä ja Uudestavuodesta.

Kyl se taas asu täällä Murphy. En ehkä jaksa naputella koko tarinaa, mikä kaikki hajos. (Vaikka saisitte kyl nauraa...) Mut sähkökatkos teki sen, että kun joulun jälkeen vihdoin sain sähkömiehen paikalle (olohuoneeseen ei tullut sähköä), niin kuulin eläneeni puolitoista viikkoa tulipalovaarassa.  [:-(]

Nyt se on korjattu. Yhden jakorasian sisällä johdot olivat muovikuoriltaan sulaneet ja sähköjohto palanut poikki. Ylikuumenemisesta.  [:4] Kääk...

Et mut oon elos ja silleen ja palailen jälleen pätkittäin.  [:-)]

Ja mun joulukieloissa on nuppuja!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 03.01.07 - klo:15:22 »

No kun Muru kirjoitti: "Pakkailen bussilähetykseen torakoita" mutta +2:lla mä taas tarkoitin lämpötilaa :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #39 : 03.01.07 - klo:15:34 »

Susille oikein paljon terkkuja ja halauksia  [:30] [:30] Hyvä,että se Mr Murphy on muuttamassa pois luotasi.Itse kenelläkin on noita matalapaineisia ja murheisia aikoja,ei vain aina huvita eikä kiinnosta mikään.Tämä jatkuva pimeys ja synkkyys tuolla ulkona ei oikein jaksa innostaa mihinkään toimintaan.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 03.01.07 - klo:16:38 »

Moikka kaikille....Onkos Murulla perjantaina pyhä,minä ajattelin pitää sen lauantaina  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 03.01.07 - klo:16:44 »

Oikein lämpimät tervetulotoivotukset Susulle. TULIPALOVAARA, hui. ONNEKSI ei kuitenkaan syttynyt.
Sinitiainenko kyseli akvaariokasveista? Oletkin jo saanut hyviä vinkkejä täältä. Onko teidän lähellä mitään akvaarioliikettä? Sielläkin osattaisiin neuvoa. Sitten kirjastossa on paljon akvaariotoimintaan liittyviä kirjoja. Kannattaa lainata ja lukea. Toivottavasti saat akvaariosi menestymään. Kerrothan sitten, mitä kaloja olet sinne hankkinut.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 03.01.07 - klo:16:45 »

Heippati hei...Olin tänään Lammilla hyvän ystäväni hyvässä seurassa ja herkullisen ruokapöydän ääressä koko päivän,paitsi välillä kyllä piti jaloitella,muuten olisin kyllä haljennut....Sain kehräävän kissan viereeni moneksi tunniksi...eli hänen naapurinsa kissa oli taas kutsunut itsensä kylään,(emäntänsä on antanut luvan kyläillä).Aivan ihana täysin musta kisukka ja tosi ihmisrakas...sinne hän jäi nukkumaan saunan lauteille täysinäisellä vatsallaan,kun tänne omaan kotiini lähdin ...Todella ihana päivä minulla..
Tiinan linkkiin kommentti,että minäkin joskus pöräytän autolla kyseiseen puistoon koiraani lenkittämään, mistä myrkkyä on epäilty olevan ja nyt kyllä kierrän paikan kaukaa..surullinen olen koiransa menettäneen perheen puolesta...jonkun typerän ihmisen aikaansaannoksen takia...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 03.01.07 - klo:16:48 »

Kiva, että olet palannut, Sus. Onneksi tulipalovaara meni ohi jälkiä jättämättä. Ja onnea joulukieloille, joista ilmeisesti tulikin sitten loppiaiskieloja.  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #44 : 03.01.07 - klo:17:12 »

On muutama avatar joka saa mut aina nauramaan ja hyvälle tuulelle. Yks on tämä Pyriksen hai ja toinen on Pasin tanssiva heppu. On muitakin, mutta nää tuli äkkiseltään mieleen. En yleensä pidä liikkuvista kuvista, mutta näistä ei voi olla pitämättä  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.25 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.