Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 3.1.  (Luettu 898 kertaa)

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 3.1.
« Vastaus #45 : 03.01.07 - klo:17:33 »

Tätä päivää!  [:-)]

Jarmo soitteli; nettiyhteys poikki, ei pääse Pöntölle  [:-(]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 03.01.07 - klo:17:38 »

No voe tuskan paikkaa [:-I]  Mulla Outlook toimii taas [:-)] Uusi yhteys ilman roskaposteja!
« Viimeksi muokattu: 03.01.07 - klo:17:42 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 03.01.07 - klo:17:45 »

Kamalan tuskastuttavaa varmasti, jollei pääse pönttöilemään. Hättäristä nyt puhumattakaan... [:-I] [:-(]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #48 : 03.01.07 - klo:17:55 »

Jarmolla on siis pakollinen pönttökatkos,voihan sentään.Toivottavasti nettiyhteys toimii mahdollisimman pian  [:-I]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #49 : 03.01.07 - klo:18:06 »

Kuulin juuri radiosta uutisissa,että pääkaupunkiseudulla on vatsatautiepidemiaa  liikkeellä,NORO-niminen virus.HUS:n sairaalassa on osa henkilökuntaakin sairastunut kyseiseen vatsatautiin.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #50 : 03.01.07 - klo:18:23 »

Moikka kaikille....Onkos Murulla perjantaina pyhä,minä ajattelin pitää sen lauantaina  :-))

No niin , sen siitä saa kun on eläkkeellä. Päivät ihan selkaisin  :-O.
Olin niin kovasti tänään torstaissa .
No , eipä kyllä ole ensimmäinen kerta että päivät menevät ihan omia latujaan  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #51 : 03.01.07 - klo:19:30 »

Tervehdys kaikki pönttöläiset!  [:59]
Onpa ollut upea ilma tänään,pikkupakkanen ja aurinkokin paistanut  [:45]
Alkuillasta tehty 5km metsälenkki koiran kanssa  (collie)
kuukin valaisi aina välillä pilven raosta.
Urpiais parvikin tuli jo pihapiiriin ruokailemaan.
Kyllä kevään odottelu on hienoa kun päivät pitenee.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #52 : 03.01.07 - klo:19:48 »

Anteeksi Marle :-))
Tuli todistetuksi että minulla on lukihäiriö.
Et suinkaan Sinä kirjoittanut torakoista vaan ihmettelit asiaa ennen minua.
Asia siis edelleen vastausta vailla [:-DD] [:-DD] [:-DD].
Se siitä. [:-)]
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 03.01.07 - klo:19:50 »

Hei Sus    Kyllä se täälläkin vieraili välillä se "Smurffi". 94-vuotiaan mamman kuumavesisäiliö kiehui ja pesutilan lämpöpatterin termostaatti ei toiminut vaan patteri kuumeni liikaa. Kaikki tämä tietysti Tapaninpäivänä, eikä korjaajaa tietystikään saanut mistään. Kiva kun olet tullut takaisin, kaipailinkin jo. Kirjoituksiasi on mukava lukea
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 03.01.07 - klo:20:04 »

Oulussa pilvinen päivä, lämpötila -1 asteen tienoilla, luntakin on sadellut tässä päivän aikana, maa on nyt valkoinen...

Mukavaa loppuiltaa kaikille!
Kirjattu
#Jani#

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 03.01.07 - klo:20:05 »

Moikka kaikille....Onkos Murulla perjantaina pyhä,minä ajattelin pitää sen lauantaina  :-))

No niin , sen siitä saa kun on eläkkeellä. Päivät ihan selkaisin  :-O.
Olin niin kovasti tänään torstaissa .
No , eipä kyllä ole ensimmäinen kerta että päivät menevät ihan omia latujaan  [:-DD]

Juu,kyllä minä olen ollut varsinkin taas tän joulun seudun päivissä ihan sekasin....ja muutenkin kun toi klementtiini on iskenyt  :-)) :-))
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 03.01.07 - klo:20:08 »

Onko sillä niin väliä mikä paivä on, ainakin jos on eläkkeellä
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #57 : 03.01.07 - klo:20:12 »

Oikein lämpimät tervetulotoivotukset Susulle. TULIPALOVAARA, hui. ONNEKSI ei kuitenkaan syttynyt.

Juu oon pikkusen järkyttyny näin jälkikäteen...

Se jakorasia oli kärähtänyt niin, että se oli päältä ruskea ja sisältä musta... ja seinä sen ympärillä oli jo mustunut myös, puuseinä.  [:-I] :-O [:-I]

Enkelit tais olla paikalla. Tääl oli siis sähköhäiriö joka vei lämmityksen olkkarista pois. Piti laittaa hillittömät jatkojohtoviritykset, että sain vedettyä keittiöstä sähkön olkkarin patteriin. Sitten... hajosi se patteri, lopetti lämmittämisen. Hain liiteristä kela-jatkojohdon, kun jatkojohdotkin loppuivat, niin sitten meni rikki se kela-jatkojohto. Ei vaan toiminut. Sulakkeet vaihdoin kolme kertaa kaikki. Kun sähkö meni koko talostakin. Silloin ei tule ees raanasta vettä, koska vesi tulee kaivosta sähköpumpun avulla. Sitten kun sähköt kyllä talossa toimivat, pumppu lopetti toiminnan toista kertaa. Siihen auttoi sulakkeenvaihdos, mutta kerran jo hain kaivosta juomavettä manuaalisesti käsillä kaivosta nostaen. Ennenkuin kaikki alkoi oli painesäiliöstä ja boilerista valunut lattialle sellaista jotain "painevettä". Se valuu mulla astiaan, mutta se astia oli siirtynyt pari senttiä ja vedet valuneet lattialle kastellen mun paperivalokuvat. Yli puolet niistä. Olivat likomärkiä.  [:-(] Onneks äitee huomasi, vähän ajan päästä ne olis kaikki liimautuneet toisiinsa.  :-O Niitä sitten kuivateltiin keittiössä, ihan joka paikka tuoleja myöten oli täynnä kuivuvia valokuvia, muutama sata kappaletta... [NUT] (Meinasin mennä tienristeykseen laittamaan viitan "Valokuvanäyttely, sisäänpääsy 15 euroa")

Minä EN käsitä. MITEN kaikki voi tapahtua yhtaikaa?

Sitten kun vihdoin tuli sähkömies, hän tarvitsi valoa nähdäkseen sinne jakorasiaan... niin mun hyvän hienon tehokkaan taskulampun paristot oli loppuneet. Lamppu TOIMI ed. päivänä! Mut ei sit kun sähkömies tuli. Sitten kun sähkömies sai homman valmiiksi ja laittoi olkkariin valon päälle niin kaikki toimi hyvin. Hän sammutti valon ja napsautti uudelleen päälle. Silloinpa ei valoa enää tullut! Silloin oli sähkömieskin hiukan hoo'na... Että mikäs nyt...? No valoa uudelleen sytyttäessään yksinkertaisesti se lamppu paloi. Vaihdettiin siis lamppu ja sitten toimi. Kaikki hyvin.  [NUT]

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 03.01.07 - klo:20:14 »

No huh-huh, onpa ollut ongelmia kerrakseen.  :-O
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 03.01.07 - klo:20:17 »

Hyvä että nyt on kaikki hyvin, näinhän se aina käy että kaikki sattuu samalla kertaa. On omakohtaisia kokemuksia  [:´((]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.114 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.