Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laihduttajat!  (Luettu 7738 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Laihduttajat!
« Vastaus #210 : 11.01.07 - klo:13:50 »

Kohta ne herkut loppuu ja sitten alkaa ihan oikeesti kituuttaminen [:-)] Jos vaikka söis pussukan nuudeleita päivässä, olivat niin halpojakin: 5 pussukkaa 2:lla €urolla. Naposteltavaksi Painonvartijoiden popcornia.
Mun on aika vaikeeta laihutus, en pidä juureksista, hedelmätkään syötynä eivät kuulu suosikkien joukkoon, mehuna kyllä.

Eihän tuo laihdutus mitään erikoisruokia tarvitse, kolmannes pois entisistä ruoista niin siinä se. En mä ainakaan ole hyökänny kaupaan ostamaan rasvatonta juottovasikanfilettä tms...kalkkunaa yäk.
Papusoppaa tässä pistellään poskeen ja ruisleipää...nam.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #211 : 11.01.07 - klo:13:59 »

Mun pitäisi aina vaan saada puputtaa jotakin, mä olen nopasti kyllästyvää sorttia jopa hoikistumiseenkin  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #212 : 11.01.07 - klo:14:17 »

Mun on aika vaikeeta laihutus, en pidä juureksista, hedelmätkään syötynä eivät kuulu suosikkien joukkoon, mehuna kyllä.

Marle, ei se kenellekään helppoa ole.  [:-)]
Mutta muutoksiin on pakko yrittää suhtautua positiivisesti ja niinhän se on kuten Mesekin sanoi että aloittaa voi esim. pienemmästä annoskoosta ja kun jättää noita kahvipullia yms. vähemmälle niin se on jo hyvä alku.
Mun ongelma on just noi kahvipullat, aina pitäisi olla jotain herkkupullaa kahvin kanssa.
Ja siihenkään en oikein usko että kun jonkun aikaa syö kevyemmin, niin maku muuttuu ja rasvainen alkaa muka ällöttää. Kyllä useimmilla alkaa silmät kiilua ja kuola suupielistä valua kun näkee munkin tai viinerin vaikka kuinka olisi totutellut muihin makuihin. Kai se on ihmisellä joku kivikautinen jäänne.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #213 : 11.01.07 - klo:14:23 »

En minäkään mitään erikoisruokia ole ostanut.Olen jo vuosia ostanut vähärasvaisia tuotteita,kuten rasvatonta maitoa,vähemmän rasvaa sisältäviä juustoja,paistijauhelihaa,broilerin rasvattomia fileitä ym. vähärasvaisia liha-ym. valmisteita.Ongelma ei olekaan minulla varsinaisessa ruoassa,valmistan ruoat ilman rasvassa paistamista ja ilman turhia kerman lisäyksiä.
Se ongelma on ollut minulla kaikessa muussa ns. ylimääräisessä syömisessä ja välipaloissa.
Ja sitä olen nyt reilun vuoden ajan karsinut pois päivittäisestä ruokavaliosta.
Minä tykkään salaateista ja yleensäkin syön paljon juureksia eri tavoin kypsennettynä ja raasteina ja ruokiinkin lisään paljon eri kasviksia.

Se,mistä minun liikakiloni ovat kertyneet johtuu kaikesta ylimääräisistä herkuista kuten leivonnaisista ja muista herkuista.Niitä olen opetellut karsimaan pois paljon,mutta kokonaan en ole jättänyt päivittäistä nautintoa,kahvihetken kanssa syötävää tavallista pullaa tai vastaavasti jotain keksiä tms.

Ei painonpudotuksen tarvitse olla kidutusta ja kieltäytymistä kaikista herkuista.Mutta se pitää kyllä muistaa,että se kahvipulla jää siihen yhteen päivässä.Kaikillehan ei leivonnaiset ole se heikko kohta,vaan se voi olla jotain muuta syötävää.
Lasillinen vettä kannattaa juoda pahimpaan "himoon" Ainahan meillä ei ole oikeasti edes nälkä,vaan on totuttu tapa napostella vähän väliä jotain "pientä" Niistä pienistä välipaloista kertyy hyvin helposti aikamoinen määrä ylimääräisiä kaloreita.Ja kuitenkin tuntuu siltä,että enhän minä ole juuri mitään tänään edes syönyt.
Ruoka-ajoista kannattaa pitää kiinni,jos kuluu liikaa aikaa aterioiden tai välipalojen välillä silloin hyvin helposti syöminen ryöstäytyy hallitsemattomaksi.
Ja nälkäisenä ei saisi koskaan mennä ruokakauppaan,siitä on minulla kokemuksia vuosien varrelta monen monta kertaa.Nälkäisenä on paljon suurempi houkutus ostaa jotain ylimääräistä "herkkua".
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:18:07 kirjoittanut käenpiika »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #214 : 11.01.07 - klo:14:29 »

Mä ihan tosissaan yritin viime keväänä saada muutamaa kiloa pois. Siskon kanssa noudatettiin Painonvartijoiden ohjeitakin hän kun on kuulunut niihin. 3 vkoa jaksoin ja luulin että varmana on ainakin 2 kiloa hävinyt, mutta - EI OLLUT, ei edes kiloa! Lopetin, kun petyin. Nyt ehkä en antaisi noin vähällä periksi [:-I] [:-)] Mukana ollaan, nyt vielä kolme palaa Fasun sinistä jäljellä (sain muuten tuon levyn 1,5 vkoa sitten) ja siitä se alkaa, JESH! Loppuu suklaan syönti. No, ehkä jonkin protskupatukan ostan pahimpaan..tai sitten juon sen lasillisen vettä :-))
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:14:31 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #215 : 11.01.07 - klo:16:49 »

Eräässä blogissa kirjoittaja laihdutti nuudeleilla sekä broirelipyöryköillä, lisukkeena raejuustoa.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #216 : 11.01.07 - klo:16:53 »

Uskokaa jo hyvät immeiset, ei ihmedieettejä...katsokaa vaikka tän päivän iltalehestä Jussi Mietaan kommenttia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701105570123_vi.shtml
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #217 : 11.01.07 - klo:17:39 »

No jos Mietaa nuin sannoo niin USOTAANHAN myö [:-DD] Mutta sauvoja en lähe raahaan lenkkipolulle ja jos aion mennä rasvanpolttovauhtia, sehän ei onnaa kun on noit vikkoi!
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
AAPUVA LOHDUTTAKAA!
« Vastaus #218 : 11.01.07 - klo:18:26 »

AA-AA-AA-A-A-AAAAPUVA!
Kauhiaa, ette usko, kauhiaa, ihan kauhiaa! Lohdutusta kaipaan!
Kun tänä aamuna kävin vaa-assa, niin..ja sitten Pupun kanssa vertailtiin painoja ja kön kerta! Puppu on aina painanut miuta enemmän, niin nyt mie painan keskikokoisen perheen kinkun verran enemmän!
Aatelkaapa omalle kohdallenne! Isostasiskosta tulee pikkusisko ja pikkusiskosta isosisko joka pyörii, pyörii, jalkoja ei näy mahan alta, varpaita turha kurkkia seisaaltaan, eessä vaan killikkamaha!
Hui!
Ja edes nesteet ei lähde mihkään, KÄÄÄÄÄÄÄÄK!

LOHDUTTAKAA!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #219 : 11.01.07 - klo:18:27 »

Hoi laardi laardi laa  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #220 : 11.01.07 - klo:18:29 »

Puppu! [:-DDD]
Kirjattu

sinipiika

• Vieras
« Vastaus #221 : 11.01.07 - klo:18:32 »

[:-DD]Siskosten täytyy lohduttaa toisiaan [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #222 : 11.01.07 - klo:18:33 »

Kati! Älä luovu toivosta! Vastahan eka päivä on takana...siis virallisesti. Alku aina hankala...niinkuin vanha viisaus sanoo. Äläkä sorru vertailuun, tuo on minua keveämpi, pienempi, parempi...ehei. Isosisko kiusaa...heh, en tiä, kun mulla ei oo sen kummemmin isoa kuin pientäkään siskoa..Isoveli on ja se valvoo  :-)).
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #223 : 11.01.07 - klo:18:34 »

Kyllä en Toivosta luovu, se makkaa tuossa vieressä!
Mutta pakko on Pupun kanssa vertailla, mie oon kuitee PIKKUSISKO!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #224 : 11.01.07 - klo:18:35 »

[:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.